www.sudzibas.lv RIMI Nelaipna apkalpošana

Rimi - Nelaipna apkalpošana

Šodien - 20.01.2025 plkst. 21.20 piegāju pie rimi info kases Origo centrā, jo vēlējos samainīt loterijas biļeti. Blonda pārdevēja turpina apkalpot klientus no veikala puses (iekšā veikalā negāju) un izliekās ka mani neredz. Kad pajautāju, vai mani arī apkalpos, pārdevēja uzrej, ka viņa tak nevarot zināt kāpēc tur stāvu un ka no malas nevienu neņemot un Rinda esot tikai no veikala iekšpuses. Atbildēju, ka ja jau stāvu pie kases, tad kaut ko vēlos un cik zinu info kase vienmēr apkalpo cilvēkus arī, kas pienāk no malas un neiet iekšā veikalā. Uz šo saņēmu pārmetumus, ka neko nesaprotu, un ka no malas nevienu neapkalpoju un ka viņa šeit strādājot jau 2 gadus. Arī iepriekšējiem klientiem netika ne labdien, ne cik jāmaksā vai visu labu. Ja šāda vienmēr ir šīs pārdevējas attieksme, tad ceru, ka tiks pārrunāti noteikumi un pieklājības normas vai arī varbūt šai pārdevējai 2 gadi ir jau par daudz apkalpošanas uzņēmumā.

20.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (7)

Dr DooM 21.01.2025

Sabīne tev vienkārši nepaveicās...

S Sabine_1910 21.01.2025

Laikam gan. Tur es Jums piekrītu.

Dr DooM 21.01.2025

Problēma jau ir tur, ka adekvēti, nosvērti, lojāli darbinieki praktiski jau vairs nav atrodami darba tirgū.
A uzņēmumiem jāiztiek ar to, kas ir... Tā ir tā fcuking realitāte diemžēl...

S sannas 22.01.2025

Rindu no otras puses var apkalpot, ja nestāv rinda no veikala puses. Visiem vienādas privilēģijas. Tas,ka jūs atnācāt no ielas pa taisno, nebūt nedod jums privilēģiju rindā. Tad jau tie, kas godīgi stāv rindā, par normālu uzvedību tiek sodīti ar vēl ilgāku gaidīšanu, jo redz madāma izdomāja nestāvēt kopējā rindā, bet līst bez rindas.

X Xxx001 22.01.2025

Šeit Jūs varat stāstīt da jeb ko reāli neviens nezina kāda bija jūsu attieksme. Pats esmu strādājis veikalos un zinu kādi ir pircēji. Iespējams šinī gadījumā Jūs vienkārši sākumā stāvējāt bet varējāt uzreiz pateikt: labdien, vai jūs lūdzu... Diemžēl bieži var dzirdēt, man vajag, dod man to, tas ir tavs pienākums... Pieklājības normas esam aizmirsuši.

S Studente9836 26.01.2025

Jūs gribējāt, lai Jūs apkalpo, bet tā rinda, kas pirms jums jau stāv vēl pagaida?! Parasti tiek apkalpoti pircēji secībā kā pienākuši, bet ja nevari pienākt tuvāk pretī neviens neskries un neklanīsies!

Pētergailis 08.02.2025

Nu jā. Gribējās apmainīt loterijas bileti, jo neko nevinnēju..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes