Rimi - Loti nepieklājīga un rupja apkalpošana no vecākās pārdevējas Vinetas !
Labien, esmu rimi patstāvīgs apmeklētājs, taču šodien jūtos loti sašutusi par savu pirkumu un klientu apkalpošanu, tātad šoden devos iepirkties uz rimi, taču atnākot mājās pamanīju, ka steigā esmu paņēmusi mājas pankukas ar sieru, kuru terminš beidzas tieši šodien, arī nekādu īpašu norāžu, ka tām šodien ir pēdējā diena tur nebija. Tā kā vakariņām bija ieplānots, kas cits, devos atpakaļ uz veikalu un šo situāciju mēginaju atrisināt, satiekot pārdevēju izstastiju notiekošo un viņa man atbildēja, ka palīdzēt nevarot tāpēc pasaukšot veikala vecāko, tad nu šī kundze vārdā Vineta pie manis atnāca uzreiz ar uzbrūkošu attieksmi, ka viņa drīkstot pardod tās pašas dienas termina produktus un ka tā esot manis pašas vaina, ka neesmu paskatījusies. Uz lūgumu palīdzēt un apmainīt pankūkas ar garāku derīguma terminu, tika rupji atcirsts, ka ja kas nepatīkot, lai rakstot, un termini jāskatoties pašai. Arī uz manu jautājumu, kur šo sūdzību drīkst rakstīt, Vinetas kundze man teica “nezinu, ej meklē internetā, tur kur citi, kaut kur rimi mājaslapā. “ tā kā Vinetas kundze atteica samainīt manas pankūkas, lūdzu atgriest naudu, jo pankūkas bija man līdz un es tās biju gatava atgriezt ar visu čeku, taču arī šis lūgumu tika noraidīts. Viss ko vēlējos bija samainīt pankūkas pret garāku terminu, tai vietā, saņēmu loti nepatīkamu un nepieklājīgu apkalpošanu. Esmu vīlusies, par vecākās pārdevējas attieksmi pret klientiem!
Ar cienu, Diana Cīrule
Komentāri (7)
Blaumaņa iela 24, Gulbene, Gulbenes pilsēta, LV-4401
Cik zinu ir bezmaksas telefons uz kuru var piezvanit un izstastit visu kas un ka un sie darbinieki sazinasies pasi ar noteikto veikalu un darbiniecei naksies paskaidrot kadel ta rikojusies ,jo ik viena veikala preces drikst atgriest atpakal!
Dace Koltova! Tas, ka ikviena veikala preces drīkst atgriezt atpakaļ ir pilnīgas muļķības! Un ņemot vērā, ka šī ir pārtikas prece, tad Ārkārtas situācijas laikā pārtikas preču realizācijas noteikumi neparedz preču maiņu!
Atklāšu nelielu noslēpumu- lielākoties produkti ir derīgi (ēdami) arī vairākas dienas pēc derīguma termiņa beigām (kas rakstīts uz iepakojuma). Klau, diana_cirule27, vai tiešām tāda nieka dēļ jāceļ superpanika? Man jau nelabi paliek, iedomājoties šitādu ņemšanos- sataisīties, aiziet uz veikalu, iepirkties, atnākt mājās, pārģērbties, izpētīt termiņus, atkal sataisīties, aiziet uz veikalu, ''iznest' 'smadzenes pārdevējām, atkal doties mājās un rakstīt sūdzību par iedomātu problēmu.
Savu aizmāršības atbildību norakstīt uz citiem ir tikai tīņu cienīgi.
"šodien jūtos loti sašutusi par savu pirkumu" - Vazājas pa veikalu, baciļainā, un vēl nav kauna savus noziegumus izlikt internetā! Kur skatās pašvaldibas policija? Kāpēc tādām kazām, kuras skraida uz veikalu neskaitāmas reizes dienā, katra sīkuma dēļ, nepamatoti pieprasot preces maiņu un izraisot konfliktus neuzliek 2000 EUR sodu? Kāpēc tādas Diānas Cīrules vazājas apkārt izvazājot vīrusus?!
Nē, nu tiešām! Es arī esmu veikalā (Top!) ātrumā paķērusi 2 pakas piena ar šīs dienas datumu un protams 1 paku nācās izliet jo nepaspēju izlietot bet es neskrēju un nesūdzējos. Mana vaina. Atstāju savas dusmas pie sevis un tagad aplūkoju kārtīgi termiņus pirms pērku!