Rimi - lojalitātes programma
Laikam jau nevajadzētu šo uztvert par sūdzību, bet ar padalīšanos dīvainā Rimi koncerna attieksmē pret saviem lojālajiem pircējiem.
Stāsts sekojošs:
Saņēmu pa pastu vēstuli no Rimi (nezinu kādā sakarā, bet esmu izvēlēts kā vislabākais pircējs :)) ar kuponiem ČETRU Spiegelau glāžu saņemšanai pa brīvu. Uz kuponiem tika rakstīts: iesniedziet šo kuponu jebkura Rimi hipermārketa KASĒ uzrādot savu klienta karti...
Tād jaukā sestdienas rītā, pacilātā garastāvoklī devāmies uz Alfas Rimi, izvēlējāmies sev tīkamās četras glāzes, kas kā reiz četras vienā kastē. Bet tad notika lielais BET - pie kasēm paskaidroja, ka jādodas pie RIMI informācijas.
Pie info letes meitene paskaidroja, ka ČETRAS glāzes jums nebūs, bet būs divas un tikai vīna vai sulas. Izvēlējušies protams bijām četras alus. Rimi sistēmā radusies kļuda un viņi par to zinot.
Tai pat brīdī izgaisa pacilātais garastāvoklis un ar visu no tā izrietošo dienas turpinājumam :)
Rodās jautājums - vai tiešām šai valstī pat svešu zemju kantori nevar ko noorganizēt normāli. Ar vienu roku dod un ar otru rauj atpakaļ, gluži kā mūsu valdība.
LIELAIS fui!
Komentāri (1)
Tu gadījumā Rimi nenorēķinies galvenokārt skaidrā naudā? Varbūt vienkārši pārbauda vai neesi samelojis "RIMI anketā" :).