Rimi - Krāpšana
Periodiski izmantoju kuponus no Rimi kioska. Vakar drukāju kuponu no rimi kioska un iegādājos preci ar atlaidi. Kasē man teica, ka izdrukāto kuponu NEVAJAG uzrādīt, atlaide jau tāpat skaitīsies. Pēc čeka tieši tā arī sanāca. Bet šodien izdrukāju atlaidi Rafaello konfektēm, kuras ar atlaidi maksā 2.29, bet mājās jau ievēroju, ka par konfekšu kasti samaksāts 3.08! Uzmanīgi paskatoties uz atlaižu kuponu sapratu, ka šo kuponu obligāti jāuzrāda kasierei pirms apmaksas. Sanāk pati vainīga, ka neizlasīju noteikumus, bet priekš kam tad maldināt cilvēkus un vienai precei piešķirt atlaidi bez kupona, bet citai nē? Domāju neesmu pirmā, kas šodien tika tādā veidā apkrāpts.
Komentāri (7)
Нужно показывать только те,что со штрих кодом,остальные для информации покупателя просто!
Vajag uzrādīt kuponus, kuriem ir svītrkodi!
Pārējie kuponi ir tikai informatīviem nolūkiem, cik saprotu, kasiere ir teikusi par tiem kuponiem, kuriem nav svītrkods, kaut gan daudzi to nesaprot, tā pat daudzi saka, kad kasiere ir ievadījusi nepareizu cenu, kuru kasiere nemaz nevar ievadīt, jo cena tiek nolasīta pēc svītrkoda, papildus, ir jāskatās, vai to preci, kuru paņemat, atbilst svītrkoda cipari, kas norādīti kuponā, jo, var būt, piemēram, līdzīgs nosaukums un prece cita....
Tad vajadzētu uztaisīt viena veida kuponus vai nu ar svītrkodu vai nu bez, lai nemaldinātu pircējus.
Diez vai Rimi administracija sež te un to lasa, vajag viņiem iesniegt savu ideju :)
Man kā pircējam nav slinkums visu izlasīt, kas Jums grūti apskatīties kuponu? Piekrītu, vajadzētu viena veida kuponus, bet tad jau būs lielāki izdevumi, jo tad visiem būs atlaide, bet uz doto brīdi ir labi, kad šī kuponu sistēma, liek pircējiem vismaz padomāt, un sekot līdzi ko pērk. Ir bijis gadījums, es stāvu pie kases, bet kasiere saka pircējam, kad ir bojāti apelsīni, līdz ar to var secināt, kad veikala darbiniekiem vienmēr ir visi sīkumi jāizseko, bet pircējs tik ķers preci, un neredzēs ko ķer. Visādi brīnumi ir redzēti, kad pircējs, pie kases pārdomā pirkt, un dod kasierei saldētu produkciju, kuru pārdomā pirkt, it kā kasē būtu kāds ledusskapis. Tā nav maldināšana vienkārši, pircējs neseko līdzi informācijai. Piemēram, vel stāvot rindā, kasieri mokās ar to uzlīmju došanu, kas kavē laiku, ir dota iespēja saņemt uzlīmes digitālā veidā, saņemot Rimi kartē, tikai rimi karti ir jānovelk Rimi kioskā un profilā jāmaina uzlīmju saņemšanas veids uz digitālajām. Papildus, domāju, kad daudzi nezin, kad pie Rimi kartes ir iespējams pievienot bērnus, jo tad bērnu vārda dienās un dzimšanas dienās ir vairāk atlaides izlasiet šeit: www.rimi.lv
"Man kā pircējam nav slinkums visu izlasīt, kas Jums grūti apskatīties kuponu?" - nu j'a, tagad jau tāds laiks, ka viss uzmanīgi jālasa. Ja ir kāda akcija, tad noteikti būs vēl kkādi papildus nosācījumi ar mazajiem burtiem...