Rimi - Klientu apmuļķošana
Rimi šobrīd skaļa reklāma, ka iepērcies e-veikalā un saņem -10% nākamajam pirkumam. Tomēr Rimi reklāma ir maldinoša un tendēta uz klienta apmuļķošanu, jo patiesībā nav tā kā izskatās plakātā 👎
#1 atlaide nebūs nākamajam (pirmajam), bet nākamajam (otrajam) pirkumam. Vārdi speciāli izvēlēti tā, lai apmuļķotu pēc iespējas vairāk cilvēkus.
#2 Atlaides kodu 'nākamajam' pirkumam nesaņem trīs e-pastos, ko Rimi izsūta par pirkuma apstiprinājumu, bet šo kodu izsūta tikai papildus e-pastā, JA esi pierakstīsies uz regulārām Rimi spama mārketinga ziņām nākotnē. Un šo būtisko informāciju neredz galvenajā reklāmā, bet gan tikai lasot tālāk ar mazajiem burtiem. Tātad plakātā ir apzināti parādīta maldinoša, nepilnīga un neprecīza informācija.
Rimi radījis tādu negatīvu tēlu, kur klientam jāseko līdzi un jākontrolē vai Rimi negrib tevi apmuļķot😔 Neiesaku ielaisties sadarbībā ar šādiem uzņēmumiem.
p.s. protams, ka soc tīklos uz šo sūdzību komentāru sadaļā Rimi nav ko atspēkot vai atbildēt. Vienīgais, ko Rimi izdarījis ir noslēpis manu sūdzību, lai pēc iespējas mazāk cilvēki to redzētu un pēc iespējas vairāk iekristu.
Komentāri (4)
Viss nav tik vienkārši cik tas varētu izskatīties.
Lūk, mans vakardienas komentārs par cilvēku krāpšanu pie kases ir izdzēsts!
Mans vakardienas komentārs tika izdzēsts, noslaucīts, tad kāpēc šī vietne tika izveidota, jo jūs izdzēšat nevēlamus komentārus, kauns!
Я от вас отписываюсь,такой говно сервис не интересен