www.sudzibas.lv RIMI COVID-19 ierobežojumu neievērošana un pircēju veselības apdraudēšana

Rimi - COVID-19 ierobežojumu neievērošana un pircēju veselības apdraudēšana

Kasiere Aļina bez maskas apkalpo pircējus, tajā pašā laikā apsargs sēžot blakus savā nosacītajā būdiņā sēž bez maskas, ārkārtīgi skaļi bļaustās pa telefonu uz visu veikalu runājot ar krievu matu, tikai. Pats sēž mazāk par 2 metru attālumu, kā arī vispār nepieņēmamā attieksme vienkārši šokē. Vadība, ko darīsiet? Varbūt tomēr iedosiet vismaz vienu masku vismaz vienam darbiniekiem, vai arī turpmāk katru reizi jāpārdzīvo nesaslimst no jūsu cienījamajiem darbiniekiem?

09.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (5)

B baltmaize 09.11.2020

Ksenija, Tev neapnik skricelet sudzibas par rimi visu laiku? Viniem visu dienu tajas maskas jasvist, ej pati tur pastrada.

C cecem 09.11.2020

Rimi apmekleetaaji-paskatieties beidzot arii uz sevi,kaa jus uzvedaties veikalaa,Gimeneem netiek uzvilktas maskas,produktus apgraapstat,olas paarlasat no vienas kastes citaa.Pie letes karajaties paari stiklam,bez maskas un bakstaat ar pirkstiem produktu.Skumji,bet shaadus variantus var simtiem piefikseet veikalaa,bet to jau pirceejs neredz,tik veikala darbiniekiem pieveersh uzmaniibu.

H Helsu 09.11.2020

Situacijai piekritu. Bet ieteiktu bildi iznemt ara.

H Helsu 09.11.2020

Kasieriem, ja prieksa ir aizsargajosa siena, maskas nav obligata prasiba.
Ja apsargs nepamet savu budinu un ir norobezots no citiem ari maska nav obligata.
Ja apsarga uzvediba nav parspileta, tad pienemami gan tas nebutu.

B bestzenit 09.11.2020

Visi nav suņi!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes