Rimi - Attieksme
Nekaunīga attieksme, jau vairākas reizes pēc kārtas. Darbinieki pārkāpj savas tiesības.
Šāda attieksme pret klientu ir nepieņemama, nav skaidrs vai tiek domāts par ērtībām no uzņēmuma puses. Derētu rūpīgāk veikt darbinieku atlasi balstoties uz uzņēmuma vērtībām.
Ja agrāk rimi bija manu optimālo izvēļu sarakstā, tad šobrīd tās statuss ir samazināts uz ne tik optimālu izvēli.
Paldies.
Komentāri (7)
8.martā Rimi veikalā A.Deglava 110 nopirku lielopas malto gaļu. Pārdevēja manā klātbūtnē atvera jaunu kasti. Sākot gatavot uzreiz pamanīju ļoti pretīgu smaku. Tādu gaļu ne gatavot ne ēst nedrīkst.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Un jūs ka klients nepārkāpjot savās tiesības uzvesties veikala ka pasaulēs naba un pazemot darbiniekus?
Kas tieši notika? Pēc teksta nekas nav paskaidrots, ko tieši kas ir pārkāpis?
Ko lietoji?
Priekšniecība pieņem darbā savus ģimenes locekļus. Lūk arī visa rūpigā atlase. Kādu attieksmi var gribēt ja kolektīvā, kurā strādā priekšnieku ģimenes locekļi pret parastiem darbiniekiem izturas kā pret pabirām.
Gribēju tur pieteikties uz darbu, bet pēc šīs sūdzības vairs ne, jo es esmu pārāk nekaunīgs