Rimi - Attieksme ''Bonuss'' par stāvvietu
Gadu gadiem ar ģimeni apmeklējām Rimi Zolitūdē, kur bez pārspīlējuma mēnesī ''atstājām'' ap 1000Eur. Nu jau labu laiku atpakaļ veikala stāvvietu apsaimnieko Cityparks, kaut gan veikala stāvvieta iztika arī bez šī mērgļu kantora, jo nekad nebija pārpildīta.
Šodien par 15min stāvēšanu dabūju sodu 30Eur apmērā.
Rimi Latvia, sakiet lūdzu, kādas varētu būt manas sajūtas attiecībā pret Jums? Vai tiešām tā ir laba attieksme pret lojālu klientu?
Nevajag aizbildināties ar to, ka neesat ēkas īpašnieki (jo tādi esat pastarpināti zem cita nosaukuma) un nevajag teikt, ka vajadzēja reģistrēt auto stāvvietai... Tīri cilvēcīgi - tas Jūsuprāt ir normāli un samērīgi par 15min 30Eur?
Paldies! Ceru, ka blakus esošajam LIDLAM attieksme pret klientiem būs laipnāka un uz klientiem vērsta!
Komentāri (4)
Pilnībā piekrītu, ka daudzos stāvlaukumos tas citypark ir piesaistīts bez vajadzības, jo vienmēr tāpat bija vieta. Un es izvairos apmeklēt vaikalus ar šiem stāvlaukumiem, jo pēkšņi jāparbauda vairākas lietas, lai tik nesaņemtu sodu tā jau tērējot savu naudu. Pareizi numuru ievadīt, iekļauties laikā, ja esi tajā pašā dienā otreiz atbraucis, tagad jau līnijas jāskatās, lai tik viens ritenis nav pāri, jo būs sods utt.
Bet kā? piesaistīja tak lai vairāk noplenīt? Ja tā, tad viss sakrīt, citypark-veidīgie veidojumi tieši der "stāvvietu oranizēšanai"
SIA Nekustamo īpašumu projekti tieši kāda sakarā būtu saistīti ar rimi Latvija?
Lai blakus mājas iedzīvotāji neatstātu automašīnas šajās stāvvietas uz visu dienu ir ieviests šāds stāvvietas modelis, kur veikalā apmeklētājiem jāreģistrējas. Pašā stāvvieta atgādinājums, ka jāreģistrē automašīna taču ir.
Ne