Rimi - Apkalpošana
Brīvdienās saskāros ar "jauku" attieksmi RIMI Dzirciema ielā.Dārzeņu nodalījumā izvēlējos kāpostus.Diemžēl visi bija pārāk lieli, tāpēc ejot uz gaļas nodalījumu, iedomājos palūgt tur strādājošajai dabiniecei to sagriezt, vai palūgt sameklēt kādu, kurš to varētu izdarīt.Tā nebija laba doma.Pārdevēja piepūtās kā balons un sākā kā skolotāja ar milzīgu pārākuma izteiksmi sejā mani strostēt.Kur tas esot redzēts, ka Gastronomā griežot dārzeņus!Tas jādara dārzeņu nodalījumā.Uz manu iebildumu, ka neviena darbinieka es tur diemžēl neredzu, viņa sapūtās vēl vairāk.Galu galā es centos nomierināt viņas satraukto prātu, sak, labi, labi, ka jau tik traki iztikšu bez kāposta sadalīšanas.Palūdzu viņai divas svaigas vistiņas, kuras viņa man iesvieda rokās, pat neiesaiņojot tās otrā maisiņā.Tā kā vistas nedaudz tecēja saiņojām tās paši. Jāpiebilst, ka tagad man vairs nav vēlēšanās apmeklēt šo veikalu.No gaļas nodalījuma centīšos izvairīties.
Man tuviem cilvēkiem arī bijis atgadījums ar nelaipnu apkalpošanu tieši šajā pašā RIMI arī gaļas nodalījumā neilgu laiku atpakaļ.
Komentāri (4)
Nostāvējām pie gaļas - zivju nodaļas tajā RIMI pamatīgu laiku, tās "darbinieces" staigāja garām, bet klāt nepienāca, kaut arī citu pircēju nebija. Palikām bez laša tovakar, bet Rimi - bez naudas:))
INESE, VAREJI VEL PIE APKOPEJAS PIEIET PAPRASIT LAI SAGRIEZ KAPOSTU!
Inese, ja es būtu tur tā pārdevēja.. es tev pargriesu kaopstu :)
Arī man ir nācies šajā Rimi sajust nevisai normālu apkalpošanu!"Klibo" apkalpošanas kultūra gados vecākajam personālam!Pircējus apkalpo ar diezgan neapmierinātām sejas izteiksmēm.Tapēc cenšos neapmeklēt Dzirciema ielas Rimi.