Rimi - APKALPOŠANA
Ļoti „liels paldies” lielveikala "Stirnas" Rīgā ,Stirnu ielā karsto ēdienu nodaļas darboniem,nevis darbiniecem.
Lietas būtība tāda:07.12.2013.g. 09:03 gribēju paņemt siltas brokastis.Pircēju pie letes,kā ari veikalā mazāk par personālu,biju vienīgais pie siltajiem.Tantuks kaut ko krāmēja uzmanības nulle-aizgāja.Tad nopratu ka droši vien- INSTRUKCIJA nepaņēmu čekiņu.Labi izsitu numuriņš 11.Kastītē uz letes jau mētājās 10 numurs,kaut agšā dega 09,GAIDU……blakus pie salātiem rosās,viss notiek un bez numuriniem tiek apkalpotas 3.pircēji.Pēc kādam 5.minūtem pienāk sieviete ar 12.numuriņu…..STĀVAM …sāku uztraukties ,nokavēšu autobusu uz darbu.Protams jautājam kad mūs apkalpos,reakcijas nulle.Nospļāvos un gāju prom,sievieta ar 12.numuriņu bija uzstāigāka bet rezultātu es pamaniju,ka pat tā vienģā pārdevēja pazuda noliktavā vai virtuvē nezinu kas jums tur atrodās SKATAT KAMERAS .
Rezultāts :paliku bez brokastim,kā ari bez pusdienam jo cerēju vēl kat ko nopirkt,ar sabojātu garīgo visai darba dienai un ne tikai.
Paldies “BETIŅAI”(veikaliņam) neļāva nomirt badā ispalīdzēja ar lētu maizi un aknu pasteti.Pie Jums,kā ari uz MAXIMU un SUPERNETTO ne ar kāju,jusu sūdaino karti izmetu.
Lai veicās………tā turēt lielveikali.
Bez cieņas J.Laizāns.
J.Laizāns.
Komentāri (1)
Atbalstu - pret šiem dīkdieņiem vajag tieši tā arī izturēties! Varu pačukstēt, ka Rimi ofisā arī nekādi profesionāļi nestrādā - tikai māk ar deguniem mākoņus dzenāt!