Rilat Home - Slikts serviss, neprecīza informācija, rupja attieksme
Gribēju pasūtīt logu, taču bija vairāki jautājumi par to vai var noņemt un uzlikt resti atpakaļ, kas ietipst pakalpojumā "apdare" utt. Sūtīju epastu, nesaņēmu atbildi, zvanīju, teica, ka visu varot izdarīt, uztaisīt apdari, noņemt, uzlikt resti utt. , izsūtīs strādnieku nomērīt logu un tad varēs atrunāt detaļas pēc tam. Mērīšanas dienā pati mājās nebiju, ieradās strādnieks ar līgumu (nebija pateikts, ka mērīšana arī ir līguma parakstīšanas diena) . Kad zvanīju strādniekam, prasīju kas pasūtījuma aktā uzrakstīts krievu valodā, jo ne visu labi sapratu, man teica, ka tur rakstīts, ka tikai noņems resti, par visu citu jāzvana atpakaļ uz ofisu. Kad sazvanīju ofisu, ļoti rupjš un nepacietīgs cilvēks mēģināja izskaidrot, ka ar loga resti neviens neņemsies, ka man esot bijis jābūt mājās, ka tas ka es nesaprotu, ko nozīmē "apdare" esot mana problēma un ja es negribot, tad lai vispār nepasūtot. Tā arī darīju un citiem iesaku turēties pa gabalu. Kompānijas mājas lapa www.plastikatalogi.lv.
Komentāri (1)
Labvakar, Sanita!
Ja Jūs tomēr līdz šim neesat sapratusi, sniegsim atbildi šeit, lai visi varētu ar to iepazīties.
Meistars pie Jums ieradās 08.06.2021. Jums jau iepriekš tika lūgts tajā datumā un laikā atrasties objektā, Jūs tur nebijāt, lai gan bijāt kā potenciālais pakalpojuma pasūtītājs, jo ar Jums ir jāsaskaņo visas nianses. Jums un Jūsu meistaram tika paziņots, ka varam noņemt resti, bet atgriezt atpakaļ vairāk nevarēsim. Iemeslu mēs parādām klientam uz vietas objektā, kurā diemžēl Jūs norunātajā dienā un laikā nebijāt. Tagad Jūs te rakstāt, ka esat ar, kaut ko neapmierināta. Lai Jums viss izdodās un atvainojiet, ja kā likām Jums vilties:) Pateicamies, ka dēļ Jums mums neizveidojās juridiskas saistības :)