Rija hotel Bauska - Administracija
Vēlēojo rezervēt numuriņu šajā visnīcā, numuriņu dabuju, bet stāsts ne par to.
Stāsts par administrācijas, nekompotenci un nemācēšanu paskaidrot kapēc tad tā.
Ņemot numuriņu tiek prasīti 50e drošības nauda, jautājot kapēc, saņemu atbildi, tapēc ka iepriekš atstājāt nekārtību, es ļoti atvainojos, bet es maksāju par servisu, kur man pašam ejot prom no numuriņa arī viņš jāsatīra?
Biju nedēļu iepriekš bija cits administrators un tādu problēmu nebija, nekādi mistiski 50e drošības nauda netika prasīta, un pats joka pēc uzprasiju vai neesmu melnajā sarakstā, un atbildi saņēmu noraidošu, kā nē neesmu.
Prasīju šoreiz pie citas administratores, saņēmu citu atbildi, kaut gan labi zinu, ka pagājušo nedēļu neko nebiju ne salauzis, ne izdemolējis. Prasot administratorei, elemntārus jautājumus un paskaidrojumus, man kā klientam tie tiek sniegti, ļoti saraustīti, nepārliecinoši un bez nopietniem argumentiem, un kā sāka just, ka nevar argumentēt un paskaidrot kapēc tā, tika teikts, kas jus nevarat samaksāt 50e? Un ja nē es jums numuriņu nedošu. Es ļoti atvainojos, kāds administratoram ir sakars gar manu maku, un kapēc netiek pienācīgi paskaidrots, kas par lietu. Visticamāk tā ir kāda personīga nepatika, pret klientu, un visticamāk es tiku ievietots melnejā sarakstā, tikai tamdēļ ka nepatīku administratoriem, bet tā nepatika būtu jāatstāj mājās un klientu šķirošana, neko labu viesnīcai nenesīs, es tiešām esmu ļoti vīlies, viesnīcas administratore kristīne, par nespēju paskaidrot un argumentēt, kapēc tā.
Un sakot frāzi "klientam vienmēr ir taisnība", atbildēja, "ne šoreiz", tad jautajums rodās, kurā vietā man nav taisnība, ja viesnīcas administrators nespēj, pienācīgi veikt savus darba pienākumus, argumentēt un paskaidrot, kapēc, un nerisināt to, bet vienkārši iedzīt klientu bezizejā, sakot, tad es jums numuriņu nedošu.
Paldies protams par numuriņu, kuru es saņēmu, bet neko tādu es nebiju no jums gaidījis...
Ar cieņu Lauris.
Pievienot komentāru