Rīgas Zobārstniecībā - Slikts un ļoti neprofesionals serviss
Drausmīga apkalpošana un sava darba nezināšana. Sieviete gados vārdā Ligita, tēlo tik laipni cilvēku, actiņas tikai mirkšķina, bet reāli palīdzēt nevarēja un pat nezināja kā. Vajadzēja steidzami pie zobārsta, nebija pieraksta vēlējos tikt uzreiz, uz ko saņēmu atbildi ka jāpierakstās un tad varēšu tikt. Labi ka blakus sēdošā meitene bija profesionālāka un teica ka varu nedaudz uzgaidit un ka tikšu pie ārsta, lai mani apskata. Paldies Jūlijai par ideālo apkalpošanu, tādus darbiniekus vajag vairāk, kas profesionāli apkalpo, pasmaida un palīdz.
Komentāri (6)
"Vajadzēja steidzami pie zobārsta ,nebija pieraksta vēlējos tikt uzreiz " Es jūs vsp di*** pasūtītu ar savu tagad un uzreiz, lose ! Priecājies,ka acis tev mirkšķināja
Piekrītu. Ir tāda kategorija, kuriem vajag tūlīt un tagad. Kur tad to akūto gadījumu likt, citam klēpī sēdināt vai?
man tāda sajūta, ka šeit komentārus raksta paši ārsti. Un šie komentāri ir RUPJI! Tātad loģisks secinājums arī paši ārsti tādi, par ko pati pārliecinājos.
Nu skolotāja, laikam pati būsi tos ārstus rupjus pataisījusi:DDD
Посмотрите историю комментариев пользователя ELLIO. Везде под плохими отзывами о зубных врачах, видимо из его клиники, пишет агрессивные ответы тем, кто жалуется. Улучшите сервис и работу, а не тратьте время на то чтобы прибежать облаять очередного клиента недовольного вашими услугами.
vispār reģistratūrā būtu jābūt tādam kā pašapkalpošanās komplektam :)