Rīgas starptautiskā autoosta - Slikts serviss, nedrudzigs uzņēmums dzīvniekiem, ņirgāšanās pret klientiem
23.06. Vēlējis doties ceļojumā Rīgā-Siguldā, kopā ar savu suni( maza izmēra jorksires terjers).
Tā ka ceļojums bija spontāna ideja devos pie kasem vaicāt vai varu ceļot ar milumi. Mani apkalpoja kasiere ar identifikāciju- RSA100 . Viņa mineja ka viss būs kārtība lai pērku biļetes šeit un sunim pie šofera . Velreiz pārjautāju vai mani ielaidi, jo pretēji nevēlos pirkt biļetes. Man atbildeja lai neuztraucos viss būs kārtībā.
Tādēļ iegādājos biļetes kas iziet 11:20 no Rīgas .
Pienākot transportam šoferim vaicaju par biļeti suņukam. Viņa sejas izteiksme bija dusmīga. Vīns man atteica- uzpurnim jābūt. Vaicāju vai nav citu iespēju jo man nav tāda. Lika suni likt soma( bez problēmām to izdarīja) tad lika lai viņa galvu neredzētu, izdarīju arī to. Bet tad apdomājas un Teica, lai dodu suņa dokomentus. Man to nebija līdzi jo parasti tos neņemu līdzi. Braukt mēs nedrīkstējām.
Devos veikt biļešu atgriešanu, bet administrācija saskaros ar ņirgāšanos:
1. Mums mineja ka viņi nenes atbildību par to kadi ir noteikumi, ka tas nav viņu pienākums skaidrot
2. Kamēr aizpildīju veidlapu darbinieks runaja pa telefonu un smejoties teica “ja, ja es tieku ar šito gala” varēja vismaz izrādīt cieņu
3. Nomelnoja citus uzņēmumus ka tie vispār neļauj ceļot ar sunu( piemēram Rīgas satiksme vai vilciena), kas ir meli jo man ar to problēmu nav bijis.
4. Uzsvēra ka mums nepaveicas jo trāpījās slikts šoferis ka parasti tādu problēmu nav- diskriminācija !
Papildus atdzimesu ka man bija jāprasa kur man atnakst atbilde par sūdzību jo uz viņu veidlapa nebija vietas kur norādīt manu kontaktinformāciju
Pievienot komentāru