Rīgas starptautiskā autoosta - Slikts serviss, nedraudzīgs uzņēmums dzīvniekiem, ņirgāšanās par klientu
23.06. Vēlējis doties ceļojumā Rīgā-Siguldā, kopā ar savu suni (maza izmēra jorksires terjers).
Tā ka ceļojums bija spontāna ideja devos pie kasem vaicāt vai varu ceļot ar mīluli. Mani apkalpoja kasiere-rsa 100-. Viņa minēja ka viss būs kārtība lai pērku biļetes šeit un sunim pie šofera. Vēlreiz pārjautāju vai mani ielaidis, jo pretēji nevēlos pirkt biļetes. Man atbildeja lai neuztraucos viss būs kārtībā.
Tādēļ iegādājos biļetes kas iziet 11: 20 no Rīgas.
Pienākot transportam šoferim vai jau par biļeti suņukam. Viņa sejas izteiksme bija dusmīga. Vīns man atteica-uzpurnim jābūt. Vaicāju vai nav citu iespēju jo man nav tāda. Lika suni likt soma (bez problēmām to izdarīja) tad lika lai viņa galvu neredzētu, izdarīju arī to. Bet tad apdomājas un teica, lai dodu suņa dokumentus. Man to nebija līdzi jo parasti tos neņemu līdzi. Braukt mēs nedrīkstējām.
Devos veikt biļešu atgriešanu, bet administrācija saskaros ar ņirgāšanos:
1. Mums minēja ka viņi nenes atbildību par to kādi ir noteikumi, ka tas nav viņu pienākums skaidrot
2. Kamēr aizpildīju veidlapu darbinieks runāja pa telefonu un smejoties teica “ja, ja es tieku ar šito gala” varēja vismaz izrādīt cieņu
3. Nomelnoja citus uzņēmumus ka tie vispār neļauj ceļot ar sunu (piemēram Rīgas satiksme vai vilciena) , kas ir meli jo man ar to problēmu nav bijis.
4. Uzsvēra ka mums nepaveicas jo trāpījās slikts šoferis ka parasti tādu problēmu nav - diskriminācija!
Papildus atdimēšu ka man bija jāprasa kur man atnākts atbilde par sūdzību jo uz viņu veidlapa nebija vietas kur norādīt manu kontaktinformāciju
Pievienot komentāru