Rīgas starptautiskā autoosta - Slikts serviss

Sveiki! Gribējām nopirkt biļeti caur aparātu, izvēlējāmies laiku, vietas, un bijām pārliecināti par to, ka apmaksājām biļetes uz 22.00, tomēr biļetes mums izdrukāja uz 22.30. Biļetes pirkām 21.36 un nekādas informācijas par to, ka tiek pabeigta pārdošana pirms 30 minūtēm nebija. Kaut mēs redzējām, ka biļetes bija pirktas uz 22.00. 30 minūtes sava laika nosēdējām aukstumā, jo autoostā Rīga smirdēja.

S

Komentāri (2)

Pacco_al 17.03.2018

Nu kaut ko vēl stulbāku ir grūti iedomāties. Pašiem pirksti līki, kaut ko sabaksta un tad vaino citus. Sekojot jūsu loģikai, tad jau varēja tika pat labi automāts izdomāt ka jūs brauksiet ne vis 22:00 bet piemēram 23:00 kāpēc tad 22:30 tieši?
Laikam ja intelekta nav lai rīkotos ar biļešu pārdošanas automātiem, tad kā veceņēm ir jāstā pie kases loga un jābļauk mikrafonā, tad vismaz būs ko vainot, ja nepareiza biļēte. Šinī gadījumā, kuru laiku izvēlējāties to arī dabūjāt un nav jēgas stāstīt, ka tur kaut kas mistiski pārleca. Ja biļešu tirdzniecības sistēmā kaut kas tā "lēkātu" tad neviens nekur neaizbrauktu.

S stulbums123 19.03.2018

Jus laikam esat nedaudz pastulbs.
2 cilveki 2 reizes visu parbaudija, bija uzlikts bilete uz 22.00, maksājums bija veikts uz 22.00 2 biļetes, bet izdeva 22.30 2 biļetes. Ja neticat, 20 min pirms autobusa meiğiniet nopirkt, es paskatišos ka Jus aizbrauksiet. ;)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes