Rīgas starptautiskā autoosta - Slikts serviss
Vai tiešām ir grūti pirmdienās norīkot vēl vienu autobusu lai cilvēki var aizbraukt tur kur paredzēts, citādāk cilvēks tāds kā es un citi netiek tur kur paredzēts. Pasakoties jūsu servisam, esmu spiesta braukt stundu vēlākā un vēl pie tam ar auto štopiem lai nokļūtu tur kur man jātiek. Jūsu servisu vairs neizmantošu, jo rēķināties vairs nevaru ar noteikto laiku kad izbraukt varu un cikos būšu vēlamajā gala mērķi.
Komentāri (2)
Šoreiz sūdzība ne pa adresu, papildreisus organizē apkalpojošā autobusu kompānija un kur ir problēma jums iegādāties biļeti laicīgi kasē vai internetā kas nodrošinātu jums vietu busā nevis skriet pēdējā brīdī un palikt aiz durvīm tā kā šoreiz pie vainas esat vien pati
Izplatīta tendence - nedomāt, neplānot un atlikt uz pēdējo brīdi.