AS Rīgas Siltums - Slikts serviss

Кампания-миллиардер не способна поддерживать связь с сотрудниками! Второй день из-за аварии нет горячей воды. На вопрос и ситуации в данный момент отпихиваются фразой "работник не берёт трубку. " всё. Чем они могут "помочь", это раз 10 отговориться что "по вашему дому информации нет. И когда будет-неизвестно. " а что будет, если они, придя в магазин на кассе услышат "информации о вашей сдаче нет. Кассир не отвечает. Когда вы получите свои деньги не знаем. "? 21-й век, господа! Что за бред? !

Komentāri (1)

A AS "RĪGAS SILTUMS" Pārstāvja atbilde 17.07.2019

Labdien,

AS "RĪGAS SILTUMS" ir svarīgs katrs klients un viņa apkalpošana. Tādēļ esam pārsteigti par aprakstīto situāciju, kurā nav norādīta ne adrese, ne kāda cita informācija, pēc kuras varētu atpazīt iesniegto sūdzību.
Uzņēmuma rīcībā nav nekādas informācijas par aprakstīto situāciju.

AS "RĪGAS SILTUMS" nemēdz būt tādu gadījumu, kad uzņēmums nevar sazināties ar saviem darbiniekiem. Klientu apkalpošana notiek 24h diennaktī, 7 dienas nedēļā. Notiek visu zvanu ieraksts, 100% uzskaite, darbu elektroniska fiksācija speciālā programmā, to paveikšanas laiks, sniedzot informāciju klientiem.

Būsim pateicīgi, ja sazināsieties pa e-pastu [email protected]; vai klientu diennakts bezmaksas tālruni 8 00000 90, lai precizētu datus situācijas noskaidrošanai.

Ar cieņu, AS "RĪGAS SILTUMS"

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes