Rīgas Pulēšanas Centrs - Slikta servisa kvalitāte
Pasūtīju auto salona ķīmisko tīrīšanu. Maksa par pakalpojumu 70 eur. Pēc nepilnas diennakts devos pēc auto. Saņemot automašīnu īpaši nepārbaudīju, jo salona ķīmiskā tīrīšana parasti paredz kārtīgu auto salona tīrīšanu un mazgāšanu, un pēc tik labām atsauksmēm internetā vēl jo vairāk nešaubījos par pakalpojuma kvalitāti. Vēlāk apskatot izrādījās - pavirši izsūkts salons, grīdas apšuvumā palikuši neizmazgāti pleķi, salona apdarē daudz nenomazgātu netīrumu, kurus pēc tam ar slapju lupatu pašam izdevās likvidēt, bez mazgāšanas līdzekļiem. Visi pudeļu turētāji, cimdu nodalījums, šķirbas un spraugas vispār nav tīrītas. Sēdekļi liekas vispār nebija mazgāti, tie bija sausi, un nekas neliecināja par to, ka tie bija piedzīvojuši ķīmisko tīrīšanu.
Principā par 70 eur dabūju paviršu salona izsūkšanu, stiklu noslaucīšanu un vieglu pāriešanu ar mitru lupatu par salona detaļām. Izsviesta nauda un laiks.
Komentāri (11)
Sveiki!
1) Lūdzu, norādiet datumu un auto marku, kad bijāt pie mums. Savādāk tā ir tāda tukša anonīma muldēšana neparko. Tādā veidā varat teikt sliktu par jebko un celt antireklāmu, arī Prezidenta Kancelejai par to, ka neatbildēja uz Jūsu vēstuli. Tik daudz Jums vajadzētu saprast.
Un tajā vienīgajā reizē, kad 2 gadu laikā, pirmo reizi bija sūdzība uzrakstīta par mums, pārbaudot datumus un detaļas, tāds auto pie mums nemaz nebija bijis. Bija prasta Antireklāma.
2) par mūsu ķīmiskajām tīrīšanām tiešām ir ļoti labas atsauksmes un, ja kādreiz ir kādi sīkumi, vai kāds pleķītis pēc žāvēšanas uzpeldējis augšā, kas mēdz gadīties, tad Klientiem vienmēr sakam, lai droši dod ziņu, meistari pārtīra pa brīvu, lai viss ir perfekti. Arī šāda opcija netika izmantota, tā kā arī tas vairāk liecina par to, ka neizklausās pēc mūsu klientiem, kuri brauc paši, ved sievu autiņus, viņas iesaka draudzenēm, kolēģiem, utt. Te izklausās pēc, kaut kāda joka. Ja kāds nopērk pienu ar šodienas datumu, bet tas ir ieskābis defekta dēļ, viņš dodas atpakaļ uz veikalu un saņem jaunu, svaigu piena paku par brīvu. Tieši tāpat ir mums, mēs atbildam par to, ko daram un dodam garantiju, līdz ar to Jūsu stāsts nepavisam neizklausās reāls.
3) 70Euro jā, tas ir ļoti lēti, ja salīdzinam sezonas cenas Rīgā vietās, kur strādā ar vismaz to līdzīgu tehniku, ja ne to pašu, kas mums ir, bet tādeļ mums kvalitāte nepazeminās. Mums viss ir augstā līmenī un, ja kādreiz ir kāda problēma vai, kaut kas nepamanīts, droši vajag zvanīt un visas nianses tiek izlabotas.
4) Lai veiksmīga atlikusī nedēļas daļa.
Rīgas Pulēšanas Centrs
P.S. Cimdu nodalījums ( saucamais bardačoks ) netiek tīrīts, ja tas nav tukšs. Un frāze, ka sēdekļi bija sausi un nekas neliecināja, ka būtu mazgāti, vispār skan kosmiski, jo pie mums sēdekļi tiek 100% vienmēr ķīmiski mazgāti, bet tā kā auto tiek visu nakti žāvēts, tad Jūs varat saņemt tikai un vienīgi sausus sēdekļus. Slapjus vai mitrus sēdekļus nedrīkst atdot klientam un neatdodam. Tā kā te arvien vairāk izklausās pēc vidusskolas sacerējuma. :)
Sveiki Elviss. Vispirms būtu pārliecinājušies par konkrēto gadījumu un konkrētā auto "tīrības" stāvokli, pirms bijušos klientus apsaukāt par vidusskolas sacerējuma rakstītājiem un do mājienus ko un kā tiem vajadzētu saprast.
Izvēlējos Jūsu pakalpojumu tikai tāpēc, ka zvanot piekdienas pēcpusdienā, Jūsu darbinieks varēja pieņemt auto jau pirmdienas rītā, kas ļoti apmierināja. Parasti ķīmisko salona tīrīšanu savām automašīnām veicu citur, diemžēl tur ir rindas, bet man vajadzēja pēc iespējas ātrāk. Tātad auto pie Jums "tīrījās" š.g. 6.martā. Jūs Man zvanījāt nākamajā dienā (16.martā) pēc tam, kad šeit ievietoju šo sūdzību, ka itkā veicat klientu aptauju par darbu kvalitāti un uzdevāt jautājumu cik apmierināts esmu ar to. Kā redzu, arī atbildi sūdzībai esat šeit ievietojis 16.martā. Varbūt to izdarījāt vēl pirms zvana man, un attiecīgi šis kontrolzvans bija motivēts ar šo sūdzību. Lai nu kā, atbildēju Jums konkrēti, ka neesmu apmierināts ar kvalitāti, kā arī atklāti pateicu to, ka sīkāku informāciju ievietoju šajā portālā dienu iepriekš. Jūs solījāt šajā pat telefonsarunā, ka pārtīrīsiet auto un sazināsieties ar mani vēlreiz, kas varētu šo situāciju labot. Es Jums arī izteicu savu pozitīvu attieksmi par šādu Jūsu pretīmnākšanu problēmas risināšanā, un minēju, ka auto varēšu dot mazgāšanai nākošo divu nedēļu laikā. Kopš tās reizes neesat vairs zvanījis, bet šodien skatos, ka šeit ir Jūsu komentārs par radušos situāciju, kurš ir visnotaļ muļķīgs, ņemot vērā augstāk minētos apstākļus.
Mērķis nav taisīt Jums antireklāmu, bet cilvēkiem, kas izmanto Jūsu pakalpojumus, prātīgāk pārliecināties par darba kvalitāti, pieņemot auto. Šoreiz pats biju vainīgs, ka nepārliecinājos. Var jau būt, ka manas prasības ir pārāk augstas un esmu izlutināts ar izpratni par pakalpojuma sniegšanas kvalitāti tur, kur līdz šim veicu saviem auto ķīmisko tīrīšanu, bet tad droši varēsiet izskaidrot savu izpratni par to, kam ir jābūt tīram un kas var palikt netīrs pēc auto salona ķīmiskās tīrīšanas.
Varētu daudz ko uzrakstīt sīkāk par, manuprāt, pavirši veiktajiem darbiem, bet ja gribēsiet, kā solījāt telefoniski, pats sazināsieties un varēsiet pārliecināties.
Ja nē, lai izdodas, bet es Jūsu klients vairs nebūšu un ieteikt citiem diemžēl arī nevarēšu. Vismaz, cerams, citiem klientiem veiksies labāk, un jūs uzlabosiet darbu kvalitāti pēc šī atgadījuma.
Jauku dienu!
Sveiki!
Atvainojos, jo vienu vieniigo reizi, kad bija suudziiba sheit ierakstiita, bija safabriceeta un konkurentu pirksts. Komentaars tika ierakstiits pirms kontroles dienesta zvana. Bet joprojaam nav skaidrs, kaadeelj negriezhaties pie mums, ja Jums ir garantija par parariito darbu, bet pirmais, ko darat, meegjinat publiski suudzeeties, kaut kaados portaalos?!?! Tas man nav saprotams.
Visi darbinieki, kuri straadaaja tajaa nedeeljaa ir atlaisti, jo pie mums taadas kljuudas nepiedod. Mums rindas uz priekshu shobriid ir 5 nedeeljas, taa kaa ar servisu viss ir labaakajaa kaartiibaa.
Gaidam Juusu kontaktu e-pastaa ( [slēpt]@pulesana.lv ), lai sazinaatos par laikiem un dienu, kad Jums paartiiriit auto un pasniegt daavanu karti par sho darbinieka kljuudu.
Lai jauka diena,
RPC
Elviss, paldies par atbildi!
Sūdzības rezultātā Jūsu pakalpojumu kvalitāte tikai pieaugs un par to uzzinās arī potenciālie klienti, tā kā lielākie ieguvēji būsiet tieši Jūs.
Jūsu sms saņēmu ar piedāvajumu sazināties un pārtīrīt auto. Novērtēju.
Auto tiek aktīvi izmantots šobrīd ikdienā, tāpēc vēl neesmu sazinājies, bet noteikti to izdarīšu tuvāko pāris dienu laikā.
Uz saziņu!
Paldies, gaidīsim ziņu no Jums! Un visu vērsīsim par labu! ;)
Un vēlreiz atvainojamies.
Elviss, paldies! Auto tika šodien pārtīrīts un jau kvalitatīvi. Paldies par atsaucību un arī par dāvanu karti!
Lai veicas!
Prieks dzirdeet!
Buusim prieciigi, ja arii iznjemsiet suudziibu sheit vai vismaz atziimeesiet, ka taa ir atrisinaata.
Paldies jau ieprieksh! ;)
Ņemiet par labu.
Lai veicas.
Neiesaku ,un keramiku nepasūtat pirms nesat redzējuši pulējumu ,jo keramika tiks uzlikta šā vai tā ,neskatoties kad lampa ir beigta no iekšpuses ,jo jēga tad kāda ,bet meistras uzliks ar tīru sirdsapzinju keramiku uz sūda arī !
Sveiki!
Nesapratu Juusu komentaaru.
Keramiku klienti liek uz nopuleetiem vsi uz nepuleetiem lukturiem, taapat kaa uz auto virsbuuveem. Liek gan peec puleeshanas, gan, ja auto nav puleets.
Mees vienmeer iesakam pirms tam puleet lukturi, ja vien tas nav ideaalaa kaartiibaa.
Juusu gadiijumaa, lampas iekshpusei nav nekaada sakara ar lampas aarpuses puleeshanu un keramikas paarklaajuma uzklaashanu. Mees lukturus puleejam tikai un vieniigi no aarpuses. Viss, ko puleejot var izdariit, nonjemt, nopuleet, viss arii tiek izdariits. Kad lukturis nopuleets, taatad lukturim ir nonjemta aizsardziiba pret UV starojumu. Lai Jums shie lukturi nesaakru UV statojuma ietekmee dzelteet, tad ir jaauzklaaj lukturu keramikas paarklaajums, lai atjaunotu aizsardziibu pret UV starojumu. Neatkariigi no taa vai Jums lukturi ir bojaati no iekshpuses. Tos jaadodas, kaadaa autoservisaa izjaukt un izpuust, lai ir tiiri. No aarpuses viss ir maksimaali izdariits, nopuleeti un paarklaati ar keramikas paarklaajumu.