Rīgas Pulēšanas Centrs - Sabojāta mašīna, vainu neatzīst
Vieta, kur savu mašīnu labāk nevest - “Rīgas Pulēšanas Centrs”, Rīga Ģertrūdes Iela 9 – krāpnieki.
Tā kā cilvēki, kas vada šo firmu, ne tikai sākumā nevēlējās atzīt savu vainu, bet vēlāk arī mānīja un izvairījās no satikšanās un problēmas risināšanas, nākas vien publicēt to, kas ir sanācis, lai cits divreiz padomā, vai tiešām uz šo kantori vest savu mašīnu. Ja tomēr vedīsiet, ņemiet vērā, ka, ja tomēr ar jūsu auto nebūs kaut kas kā vēlaties, visdrīzāk jūs nosauks par muļķi, jūsu ekspertus un padomniekus tāpat, piedēvēs arī krāpniecību un shēmošanu. Ja tomēr neatkāpsieties no sava - ieslēgs izvairīšanās/atlikšanas taktiku ar cerību, ka jūs atmetīsiet ar roku.
Lielākā problēma – komunikācija, kļūdu neatzīšana un izvairīšanās no atbildības.
Tātad, 30.09. Nodevu mašīnu (crysler town & country) uz auto pulēšana+keramikas pārklājums un ķīmisko salonam, procedūra ilgst 24h.
01.10. Nedaudz pēc 9: 00 kā solīts ierodamies pēc mašīnas.
Mašīnas akumulators stāv pieslēgts servisa telpās pie kontaktiem, jo pa nakti izlādējies. Labi… it kā jau pretenziju nav, elektronikas daudz, mazums tiešām ar visām gaismās un durvīm izlādējies, kaut gan iepriekš problēmas nav bijušas. Papļāpājam ar servisa darbinieku, apskatam auto gan iekšā, gan ārā. Ārpusē nekas īpašs, iekšā salons tiešām iztīrīts skaisti, ņemot vērā kāds ruksis tur bija ar diviem bērniem un suni, kas vienmēr dodas līdzi. Mitrums sitas degunā, bet nu saka, ka paklājiņi, kas šai mašīnai ir daudz, izžāvēsiet līdz galam braucot. Ko tur daudz, problēma jau vēl nav uzradusies, mašīna pie vadiem iedarbinās, paņemam čeku un dodamies prom.
Nepaiet stunda (netiku pat līdz darbam) un mašīnai panelis atslēdzas un ieslēdzas tāds kā avārijas režīms - braukt var, gaismas deg, slotiņas nepārtraukti tīra, panelis tumšs, ātrumu nezinām, pagriezieni un pārējās lietas ar kloķi nestrādā. Protams, braucot nofilmējam problēmu un informējam servisu, ka kaut kas nav kārtība ar mašīnu.
Pie darba atrodas serviss, kur palūdzam paskatīties. Pieslēdzas, neko īpašu neredz, tik, ka 110v poga ieslēgta bijusi. Nodzēš kļūdas mašīnā, it kā iet. Vakarā braucam mājās un atkal 40-50minūtes un panelis atslēdzas. Protams, rakstam pulēšanas centram, ka tomēr īsti kaut kas nav, pārjautājam servisam detaļās, kas ar auto darīts, kad kas notika. Saņemam nelielu izklāstu un informatīvu tekstu, ka atsevišķas markas auto ir bijuši īslaicīgi gļuki, bet tie pāriet pēc dažām dienām. Panelis mēdzot pačakarēties 2-3 dienas. Nu labi, neesmu eksperts, priekšā brīvdienas, varu pagaidīt.
Nekas nemainās arī pēc dažu dienu gaidīšanas, neko darīt.. Piesakāmies uz lielu, sertificētu autocentru, lai veic diagnostiku. Tur gan tik jauki kā "īslaicīgi ģļuki, kas pāriet pēc dažām dienām” neizsakās. Slēdziens - bojāts instrumentu panelis un tas ir jāmaina (pēc servisa izcenojumiem ~vismaz 8,5h darbs + jauns panelis (909eiro) , kopā izmaksas ap 1.5k) , par ko arī informējam pulēšanas centru. Pretī gan saņemam nosodošu tekstu, ka redz vainīgs ir mūsu akumulators, visa ķīmiskā ir "sēdekļus tīram ar apstrādātām lupatiņām". Un ļaunais serviss piedāvā kopīgi izsist naudu: d (sarakstes pievienoju bildēs) . Pulēšanas centra informatīvais ziņojums nedaudz pamainīts un no "gļuki dažiem gadījumiem uz 4000 auto" mums ir jauna informācija "no 5000 auto nevienam šādu defektu nav bijuši". Vēl iedod man informāciju, ka šādiem gadījumiem viņiem ir savi eksperti un zvērināto advokātu birojs. Piedāvāju auto atrādīt viņu ekspertiem jebkurā laikā. Pretī saņemam kārtējo uzbrukumu mūsu "vecajam" akumulatoram un redz, ka tas esot izlādējies pie viņiem, nedod man tiesības vērsties pie viņiem. Apšauba arī mūsu spriestspēju. Palēkājam līdzi neloģiskiem piemēriem, tai pat laikā vēlreiz jautājam kontaktus viņu expertam, kam atrādīt auto. Tomēŗ pretī atkal uzbrukums - mūsu servisu nosauc par shēmotājiem, neprašām, savu gan atkal nepiedāvā. Bet ir progress, piedāvā atbraukt satikties un izrunāt problēmu, jo redz no savas atbildības nevairās. Labi, nodomāju varbūt tiešām cilvēki saprot savu kļūdu, saprot, ka neesmu atnācis tā pat vien tērēt savu laiku un problēma tiešām ir viņu izraisīta.
16.10. Pirmo reizi piedāvāju sev ērtu laiku. Labi, cilvēks apslimis, pārliek uz dienu ar piebildi, ka jāskatās kā jutīsies.
17.10. Atkal pirmais jautāju, nekā.. Atliekas līdz pirmdienai.
22.10. Atkal es rakstu, jo pirmdienā man, protams, neviens nav pat apsvēris uzrakstīt. Atliekam uz 5dienu.
28.10 atkal pirmais jautāju, jo, kā jau ierasts, 5dienā kārtējo reizi neviens nekādu informāciju nedod... "sazināmies pēc 2 dienām".
05.11. Atkal rakstam, jo vairāk kā nedēļu nav nekādas ziņas, sarunājam pēc 4 dienām jau konkrētu laiku, bet ar piebildi dienu iepriekš precizēt.
08.11. Kārtējo reizi rakstam mēs jau tikšanās dienā, bet redz, raidījums brauc filmēt un atkal jāatliek. Šoreiz gan piedāvā pēc 4 dienām jau konkrētu laiku.
12.11. Rakstu, protams, atkal pirmais, bet šoreiz pats atceļu, jo pirmo reizi pašam nesanāca ar laikiem izrauties, atliekam uz 3 dienām.
14.11. Uzjautāju pār nākamās dienas tikšanos, bet te veselības problēmas. Piedāvā gan satikties, ja jutīsies labi, vai tad pēc brīvdienā pirmdienā. Norunājam sazvanīties.
22.11. Vairāk kā nedēļa pagājusi, protams, kārtējo reizi nekādas ziņas un rakstam paši. Joprojām zobu problēmas, atliekam uz nedēļu.
28.11. Protams, rakstam paši, apjautājamies un saņemam kārtējo pārlikšanu uz 5 dienām
03.12. No rīta pārjautājam, vai viss spēkā, iežēlinoša bilde pielikumā un atliekam uz 2 dienām.
10.12. Nedēļu mums neviens neraksta, uzrakstam garāku tekstu ar to, ka dīvaini izskatās tā tikšanās pārlikšana un laikam jau tomēr izvairās cilvēki no atbildības. Pretī saņemam kārtējo pretuzbrukumu: d bet nu redz - cilvēks pēc nedēļas plāno būt ierindā.
29.12. Neviena ziņa nav bijusi, tāpēc arī nepaskopojos ar laiku un ielikšu sūdzību.
Kopējais laiks vienas tikšanās noorganizēšānai – 2.5 mēneši.
Ja sanāk - nododiet paziņām šo ziņu, jo nenovēlu nevienam tādas izmaksas un čakaru, kādam sanāca iziet cauri ar 4 diagnostikām, paneļa sūtīšanu un tā maiņu.
Laimīgu jauno gadu!
Komentāri (6)
Tiesa uz kopējā fona būs sīknauda. Papīri, liecinieki, sarakste, trešās puses slēdziens.
Saprotu,ka oficiāļi tev pa paneli var paprasīt 909 eiro,bet paneļa izņemšana prasa 6 minūtes darba un šrotā paneli var nopirkt pa 40€ un pats varēji nomainīt.
Ne visiem patīk Tavi šrota paneļi un arī ne visi zin kā nomainīt visas lietas mašīnai.
Te gan jāpiekrīt. Viens ir youtube saskatīties kā kaut ko izjaukt, bet cits ir apziņa, ka varbūt labāk, lai to izdara džeki, kuriem pieredze tajā, lai nav papildus klapatu.
Kādu tur pieredzi vajag,paņem skrūvgriezi,noņem panelim plastmasu pie paneļa,atskrūvē panelim 4 skrūves un viss,paneli var izņemt ārā.
Šādi vakar savam Volvo V70 izņēmu paneli un samainīju izdegušās diodes.