Rīgas 2. slimnīca - Slikts serviss
Aizgāju 14.09 uz traumpunktu. Sieviete, kura pieņēma pacientus (nesauktu par māsiņu) , bija ļoti rupja. Burtiski bļāva virsū pacientiem par to lai apsēžas. Es saprotu, ka lai telpā būtu vairāk vietas, katram vajag ieņemt savu, nevis drūzmēties, bet vai to tiešām nevar pateikt normāli? Redzēju, kā šī ''māsiņa'' bļauj uz sievieti un rupjos vārdos sauc, vēl tenkoja ar kolēģi. Nesaprotu, kā cilvēks bez morālēm vai nekādas empātijas var strādāt slimnīcā, it īpaši - traumpunktā. Vēl dzirdēju kā cita māsiņa bļauj uz vecu tantiņu par to ka viņa neesot pareizajā vietā. Tad, lūdzu, izskaidrojiet šo laipni un normālā balsī ar vecu cilvēku, kurš bija apjucis par ķirurģisku operāciju. Vai tiešām ir tik grūti būt laipniem? Vismaz var izlikties.
Pamatojoties uz Jūsu iesniegto sūdzību tīmekļa vietnē www.sudzibas.lv par, Jūsuprāt, sliktu apkalpošanu SIA “Rīgas 2. slimnīca” (turpmāk – Slimnīca) uzņemšanas nodaļā 2021. gada 14. septembrī, tika veikta Jūsu aprakstītās situācijas analīze, kā arī saņemti paskaidrojumi no ārstniecības personāla, kas 2021. gada 14. septembrī dežurēja uzņemšanas nodaļā.
Slimnīca, veicot Jūsu sūdzībā minēto apstākļu analīzi un izvērtējot situāciju kopumā, un ievērojot saņemtos paskaidrojumus no ārstniecības personāla, nevar apstiprināt to, ka ārstniecības persona, kas pieņēmusi pacientus, būtu pret tiem izturējusies rupji.
Attiecībā uz Jūsu sūdzībā minēto par to, ka ārstniecības personāls bļauj uz gados vecāku kundzi, Slimnīca paskaidro, ka nereti gados vecākiem cilvēkiem ir problēmas ar dzirdi, attiecīgi šādiem pacientiem dažkārt nākas atkārtot vienu un to pašu vairākkārt, iespējams, paaugstinot balss toni. Slimnīca paskaidro, ka iespēju robežās cenšas kontrolēt ētikas normu ievērošanu ārstniecības personu darbībā.
Slimnīca saprot, ka Jums ir radies šāds priekšstats par uzņemšanas nodaļas darbiniekiem, vienlaikus aicinām Jūs izprast apstākļus, kādos Slimnīcas darbiniekiem ir jāstrādā, saprotot, ka visiem šajā sarežģītajā Covid-19 pandēmijas periodā nav viegli.
Komentāri (5)
Pateicos ārstam Rihardam Bricim un divām medmāsiņām, kuras strādāja piektdien vakarā 27.11.20 par iejūtīgu attieksmi un profesionāli sniegtu palīdzību. Paldies Jums! ❤
Armands Auziņš
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
"lūdzu izskaidrojat normāli vecam cilvekam" varbūt māsiņa pirms balss pacelšanas 3 reizes jau teica bet veciem cilvēkiem ir tāda problēma kā pasliktināta dzirde? To protams neiedomājāties? Dzirdejāt tikai skaļāku balss toni un viss skaidrs uzreiz? Mēs visi esam cilvēki un mums visiem ir emocijas un jūs varbūt varat saprast ja cilvēkam ir kādas citas problēmas par ko uztraukties kamēr katram pacientam pa 10 reizēm jāsaka viens un tas pats? Sūdzība nevietā.
Labi, pat tad ja tā tiešām bija situācija, tas neizmaina, ka šo sūdzību es ieliku dēļ māsiņas traumpunktā. Sūdzība vietā.
Es arī laikam nojūgtos visas dienas garumā vienu un to pašu atkārtot.