Rīgas 1.slimnīca - Slikts serviss
14.06.23 plkst. 14.00 bija pieraksts pie kardiologa, ierados 13.40, lai laicīgi, bez steigas varētu noformēt dokumentus un doties uz paredzēto vizīti! Taču liels bija mans izbrīns kad nonākot pie reģistratores man pateica ka tāda pieraksta vispār nav! Jau grasījos doties projām, taču par laimi atcerējos ka pirms dienas saņēmu sms ar atgādinājumu par esošo pierakstu! Uzrādīju reģistratorei īsziņu, pēc laiciņa mans pieraksts tomēr tika atrasts un sākās formēšanas process kas arī bija Gana laikietilpīgs, jo manis it kā nekādos sarakstos neesot, kaut gan esmu 2022 gadā izmantojusi 1 sl. Pakalpojumus! Pēc 10 min. Viss bija kārībā, un reģistratore iedod čeku par 30 eur ko it kā nesedzot mana polise kaut gan man bija pieteikts valsts apmaksāts pakalpojums, un atkal kārtējais misēklis! Rezultātā nokavēju vizīti pie dakteres, bet dakterei liels paldies ka sagaidīja mani! Bet jums gribētu vērst uzmanību uz savu reģistratūras darbinieku profesionalitāti, apmāciet viņus un jūs ietaupīsiet laiku gan dakteriem, kam nebūs jāgaida pacients, gan lieka stresa deva nebūs jāsaņem jūsu pacientiem!
Komentāri (2)
Labdien Sandra. Paldies par atsauksmi, žēl gan to lasīt sūdzibas.lv.
Saprotam, ka tas izklausīsies kā taisnošanās, bet operatora vainas situācija nebija un darbs tika veikts pēc labākās sirdsapziņas. Skaidrojot situāciju - tik tiešām, pieraksts sistēmā bija, bet netika piesiets Jūsu personas kodam, tāpēc ierodoties slimnīcā un uzrādot personas apliecinošu dokumentu - pierakstu nevarēja atrast un operatoram gāja cauri visiem slimnīcas kardiologiem, lai atrastu iespējamo pieraksta laiku. Tāpat par samaksu - pie pieraksta tā netika fiksēta un ņemot vērā, ka ārstu apmeklējāt maksas laikos, operatoram šķita tikai pašsaprotami, ka vizīte ir maksas. Jūs apkalpoja operators, kas darba gaitas slimnīcā ir uzsākusi vien dažus mēnešus atpakaļ un visas darbības patērē nedaudz ilgāku laiku, kā citiem - bet tikpat rūpīgi. Aicinot būt saprotošiem un cilvēciskiem, ka jebkuras problēma situācijas rada stresu ne tikai pacientam, bet arī operatoriem. Slimnīcas vārdā atvainojamies par rūgto pieredzi un ceram uz veiksmīgu sadarbību priekšdienās. No savas puses minēšu, ka centīsies risināt sistēmas vājos punktus un novērst neidentificētu pierakstu veidošanu.
Slikts serviss!