Rīgas 1 slimnīca. - Jolantas Purniņas neprofesionāla attieksme pret maksas pacientu
2019. Gada 21. Augustā plkst. 18: 40 biju pierakstīts pie Jolantas Purniņas (ārsts dermatologs, venerologs) . Šo vizīti esmu gaidījis veselu mēnesi un sakarā ar ļoti smagu darba slodzi biju iepriekš izplānojis darba grafiku tā, lai varētu ierasties. 21. Augustā plkst. 18: 04 saņēmu zvanu no dakteres ar jautājumu vai ieradīšos. Tajā mirklī es jau biju ceļā uz rīgas 1. Slimnīcu un informēju, ka esmu ceļā un ieradīšos.
Plkst. 18: 40 es ierados rīgas 1. Slimnīcā no bruņinieku ielas puses. Man aizņēma papildus 2 minūtes, lai atskriet līdz 16. Korpusam. Skrienot caur durvīm es pamanīju sievieti, kura nesteidzami gāja ārā no 16. Korpusa. Viņa mani pamanīja un uz brīdi apstājās, bet pēc mirkļa turpināja doties ārā no 16. Korpusa. Dēļ ārprātīgās steigas es uzreiz nesapratu, ka tā bija daktere jolanta purniņa. Vēlos atzīmēt to, ka no 16. Korpusa durvīm līdz reģistratūrai ir daži metri, tātad pa to laiku kamēr es skrēju no durvīm līdz reģistratūrai jolanta purniņa nevarēja aiziet tālāk par 20 metriem no ieejas. Citu pacientu uz to brīdi korpusā nebija un es uzreiz tiku pie reģistratūras darbinieka, kurš mani informēja, ka jolanta purniņa tikko aizgāja. Es palūdzu sazvanīt dakteri, jo biju spratis, ka tikko paskrēju viņai garām un, ka viņa nevarēja aiziet tālāk par 20 metriem. Daktere uz zvanu atbildēja, bet informēja reģistratūras darbinieku, ka nākt atpakaļ netaisās. Jebkuram medicīnas darbiniekam, lai doties prom no darba, ir jāparvelk drēbes un tas aizņem laiku. Ja daktere plkst. 18: 42 jau devās ārā pa 16. Korpusa durvīm, sanāk, ka viņa sāka taisīties iet prom jau pirms plkst. 18: 40. Kā arī, dakterei acīmredzot ir mans telefona nummurs un pēc nepieciešamības viņa varēja mani sazvanīt plkts. 18: 40 un pajautāt vai es tomēr ieradīšos. Tā būtu saprotama un cilvēciska attieksme.
Man nav skaidrs, kāpēc Jolanta Purniņa tā attiecas pret mani, ņēmot vērā, ka esmu maksas pacients un biju telefoniski ziņojis par to, ka ieradīšos. Vēl pie tam daktere mani pamanīja, kad nesteidzami gāja ārā no 16. Korpusa un atgriezties atteicās. Uzskatu tādu attieksmi par neaprakstāmu cūcību un neprofesionalitāti! Es saprotu, ka dakterei arī ir savas darīšanas un laika plānošana, bet ir jābūt vismaz kaut kādiem attieksmes standartiem pret vismaz maksas pacientiem - klientiem. Ar savām darbībām daktere Jolanta Purniņa bojā Rīgas 1. Slimnīcas reputāciju.
Komentāri (9)
Paldies,ka pazinoji,ka vina ir ne tikai dermatologs, bet ari venerologs un lauj musu izteelei briivu valju!
Tik ļoti gribējās izlikt te savu zemo intelektu, ka pat neizlasīji tik tālu, lai saprastu, kāda dzimuma cilvēks rakstīja sūdzību?
really? Tev tiešām Nav ko darīt! Pilnīgi tērēts cilvēks, sēž sūdzībās un viur bezsakaru komentē, pat neiedziļinoties. Slimais.
Iesaku aizsutit informaciju slimnicas admijistracijai un veselibas inspekcijai. Arste dabus sodu, jo nesmuki ta darit. Jabut vismaz 10min ieprieks, bet ja arste pati zvanija, tad vina bija informets ka jus busiet.
Tiem, kas te kladzina, ka jāietodas 10-15 min iepriekš, kāpēc? Jāierodas uz vizītes laiku nevis jādirn koridorā. Protams, ja ir jāapmeklē reģistratūru, jāierēķina tas laiks, taču neesat tik dumji, lai nesaprastu, ka reģistratūra var ievilkties, un to visi ārsti saprot. Tā tik babkas un bezdarbnieki var pusi dienas dirnēt, lai visu paspētu.
nu pec visam normam,etiketes,un pat pateretaju tiesibam, nu ja vizite ir noteikta laikaa,tD TAS IR LAIKS kad jabut viziitee,un visi labi saprot,ka ir jaizplano ka jaanaak agrak jo ir jaregistrejas likuma nteiktaa kaartiibaa utt
Izsakām pateicību Rīgas 1. Slimnīcai 26. Nodaļas kolektīvam par nesavtīgu un pašaizliedzīgu darbu ar loti smagiem guļošiem slimniekiem Ādolfam Bekerim, teklai, māsiņai Putānei un Dzintrai Blūmai un Janim Homicam par nesavtīgu darbu no 1995. G
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Pēc datu aizsardzības likuma nevar tā vienkārši vārdu uzvārdu rakstīt kur vien pagadās. Arī atgādināšu lieku reizi, ka šis ir sūdzībaz. lv, jā sūdzības. Paldies šiem mediķiem, cienu viņu darbu.