Rīga plaza - Dāvanu kartes mainas process, nestrādājošas
Nepērciet rīga plaza dāvanu kartes!
Šodien mani konkrēti izveda. Gribēju samaksāt par gatavajām brillēm, nestrādā dāvanu karte (biju brīvdienās mēģinājis maksāt, info centrā teica, lai mēģinu darba dienā, kad ir administrācija) .
Dodos atkal uz informāciju, meitene pārbauda karti, nauda ir, lai mēģinot citur, saku, ka jāmaksā par brillēm... Iedod administrācijas tālruni, sazvanos, santa kalnkaziņa man laipni nonāca palīdzēt, pārbaudīja veikalā savu karti, norēķins notiek, jums samainīs dāvanu karti, jo šī nestrādā, ok, un tad sākās...
Informācijas meitenei santa pateica, lai samaina man karti, ok, gaidu. Izrādās to var samainīt pēc piecām dienām, jāraksta iesniegums... Super!
Es info meitenei saku, saprotiet mani cilvēcīgi, es negribu dusmotes, lūdzu piezvaniet administrācijai un sakārtojiet šo jautājumu, atbilde - es to nedarīšu, rakstiet iesniegumu un tā 3x lūgums netika izpildīts, zvanu santai, bet santa piecas reizes met nost klausuli... Fantastika!
Rakstu iesniegumu, pat divus... Tā jau 5as dienas jāgaida, meitene - personu apliecinošu dokumentu (kura man nav) aaaaaa... Es viņai vēlreiz lūdzu nokārtot šo jautājumu ar tiesībām, ka tā ir dāvanu karte, bez vārda, uzvārda... C'mon! Nekādi nevar palīdzēt un arī negrib palīdzēt...
Zvans plazas grāmatvedībai, nevar iesniegt iesniegumu, bez personu apliecinoša dokumenta... Nu tad es uzsprāgu un gāju projām kā laimīgākais klients pasaulē, tas ir klientu serviss mūsdienās, augstākā pilotāža...
Komentāri (1)
Bet katram gadās tehniska kļūme, pārējais ir borokrātija, kas ir sastopama ne tikai Riga Plaza