Riepu servis - Neprofesionalitāte
Vasarā riepu servisā, manam auto nomainīja riepas. Uz vietas izvēlējos, nopirku vissezonas (M+S) riepas. Tai pašā dienā izrādījās ka manam auto šīs riepas ir nedaudz par lielu (pagriezienos riepas beržas pret korpusu), kaut gan "meistars" Jurijs man apgalvoja, ka viņš šāda izmēra riepas jau esot licis, tādiem auto kā man. Bet tas jau nebūtu nekas traks, jo pēc pāris dienām manam auto tajā pat servisā uzlika mazāka augstuma riepas un viss būtu ok. Taču tad es nepamanīju, ka pie riepu maiņas vairs netika uzliktas M+S riepas(kādas bij), bet vasaras riepas. Nu ir pienākusi ziema, bet es, domādama ka manam autiņam stāv vissezonas riepas, ar mierīgu sirdsapziņu izslīdu uz saviem vasaras riteņiem uz Rīgas ielām, berzdamās gar ietvēm. Tagad aizbraucot uz to pašu servisu, šis viltus meistars Jurijs, acīs skatīdamies melo, ka par vissezonas riepām torez es neko neteicu un neko tu šim loham nevari padarīt. Varu tik ieteikt turēties pa gabalu no šī ŪĶA, tā saucamā riepu servisa ČIEKURKALNA 1.LĪNIJA 50, un jo īpaši, nekādā gadījumā neuzticiet savu auto "meistaram" Jurijam, jo riepu servisa meistara profesiju uz šo cilvēku nu nekā nevar attiecināt.
Komentāri (7)
Par cik šis serviss atrodas blakus manai mājai, es jau ne pirmo reizi pie viņiem iegādājos un montēju riepas. Tikko, 2 dienas atpakaļ pazvanīju Jurijam (neesmu personīgi ar viņu pazīstams) vai ir priekš manas mašīnas nepieciešamās riepas. Atbilde bija apstiprinoša. Par cik mans darbs beidzas 7/8 vakarā, lūdzu Jurijam atlikt priekš manis riepu komplektu ar radzēm. Par ko Jurijs atbildēja-šā izmēra riepas viņam ir pietiekošā daudzumā, lai es atbraucu līdz 7 vakarā un kopā ar viņu izvēlēsimies kādas riepas likt. Pirms izvēlēties riepas, Jurijs, personīgi piegāja pie manas mašīnas un apskatījās riepu izmēru. Par cik man bija konkrēta vēlme-riepas ar radzēm, tad arī kopīgi izvēlējāmies-viņš parādīja, kādas viņam ir un es parādīju, kuras es gribētu no viņa ieteiktajām. Šajās brīvdienās notestēju pa tīru ledu-esmu ļoti apmierināts. Piebildei-ieteiktu visiem-silti-saprast, ko grib no braukšanas ziemā. 1. M+S -maxima, depo piedāvājums..riepas pielīdzināmas nekam.. 2. It kā ziemas riepas..izlemiet, kas jums vajadzīgs, pa kādiem ceļiem pamatā jābrauc.. 3. Riepas ar radzēm. Kā rāda iepriekšējā gada pieredze par ielām Rīgā-vispiemērotākās riepas ir ar radzēm.
Un, nobeidzot šo manu tekstu, gribu pateikt, ka serviss Čiekurkalna 1. līnijā 50 ir OK. Pat ļoti, tikai pašam ir jāsaprot ko gribi un ko vajag. Personāls ir pretimnākošs. (Sievas draudzene iebrauca pie viņiem pirkt riepas, lāgā pat nesaprotot ar kādām brauc. Puiši apskatīja, nomērīja protektoru un teica, lai netērē naudu, ka virsū ir ziemenes un protektors ir ļoti labs-neplēsa naudu!!! Un pie pirmā sniega sievas draudzene nesūdzās, ripeas tiešām nebija jāmaina!!!)
Ģirt. Fantastisks stāsts! Patiešām! Un galvenais, ka ļoti ticams! Un fantastiska sagadīšanās - par tev kaiminos esošo servisu raksts un tu kāreiz esi ar Juriju zvanījies un runājis un viss bijis gods godam! Un protams, kā gan savādāk - Tev ar šo servisu nav nu nekāda sakara!!! ;)
Bet man liekas, ka ja kāds no uzņēmuma vēlas attaisnot sava servisa personāla rīcību, tad tas ir jādara sarunājoties ar klientu kam ir pretenzijas. Un klientei, protams, vajadzētu nevis bļaut pa internetu, bet gan konstruktīvi risināt jautājumu ar servisa vadību, ja pretenzijām ir pietiekams pamatojums! Šeit, tā saucamajā sūdzībā, neredzu nevienu vārdu par to, ka situācija būtu mēģināta risināt. Piebļaut internetu visi gudri!
Šādā situācijā, kad klients jau ir piebļāvis visu pasauli, es uzņēmuma vadības vietā, klientam nu pilnīgi nekādu pretimnākšanu neizrādītu!!! Lai iet pa gaisu! Ja bļauj, ta lai bļauj!!!
Juri, es esmu fuures shoferis, mana interese nav lobeet kaadu uznjeemumu. Sagadiijaas, ka izlasiiju pretenziju un gribeeju cilveekam atbildeet, ka taa nu nav, jo pats esmu shii servisa klients. Un piekriitu-pirms bljaut, situaacija jaarisina!
tā kuce kura rakstija par m+s riepām ir dir.ā ņemta ja domā visu gadu drillēt ar vienu riepu pāri:) smiekli nāk:)
meitene blonda. domaju, ka logiski- jaa pircejs nenorada konkreti, ko velas, tad pardevejs nav visszinis un nevar uzminet, ko pircejs velas.
pats ari esmu vasaru nobraukajis ar m+s riepam. ziema tomer ieteiktu uzlikt ko labaku, jo brauksana visai riskanta. masina izslid- pie lv celiem ari hadene chupa atri vien- un tas viss kopa- avarijas situacijas uz cela. :(
meitenei iesakku tomer ar to pasu juriju aprunaties par riepam ka tadam, ja jau autoskola nav neko iemacijusi.
nu nobrauktas ms riepas neko no vasarenem ziema neatskiras- un ja braukasanas stils ir berzsanas gar ietvem, tad varbut apzelojies par gajeju dzivibam un turpmak sabiedriskos transporta pakalpojumus izmanto?
Gribētos mazliet aizstāvēt. Es kādreiz netālu strādāju un vienreiz nopirku riepas pie viņiem (2009 gadā), attieksme un montāža bija ok. Riepas gan gribētos klusākas, bet nu pats priku lietotas, nav jau jaunas..
Vissezonas riepas pērk skopuļi un tie kam patīk maksāt divreiz! Domā, uzlikšu tagad riepiņas M+S un braukāšu kā lielais visu gadu :D .
Vissezonas riepas ir sliktas ziemas riepas! Raksts mani nepārliecina ka serviss būtu kaut kur vainīgs!
Ja es pērku pats kaut ko sava stulbuma pēc par ko neesmu pārliecināts es vismaz pakonsultējos ar kādu kas kaut ko saprot no tā ko es gribu pirkt vai esmu nopircis!