Riekstukalns slēpošanas bāze. - Nav ieinteresēti un pretīmnākoši saviem klientiem.
2021. Gadā 8.12 iegādājos uz riekstukalns pacēlāja trīs biļetes ar rezervāciju caur biļešu paradīze, jo uz vietas slēpošanas bāze šobrīd nepārdot. 9.12 uzzinājām, ka esam apslimuši ar covid 19, vakcinācijas sertifikāts ir. Zvanu uz Riekstukalns info t. +371 28777888 lai noskaidrotu vai nevar samainīt.
Administratore iesaka facebook mēģināt pašiem pārdot vai samainīt un uzsver to, ka bija pirms biļešu iegādes jāizlasa noteikumi, vai man tas ko maina? Vai mēs taisījāmies slimot? Viena biļete maksā 16.00 eur x 3=48 eur. Es nejautāju naudu atpakaļ bet gan samainīt var arī samainīt uz dāvanu karti tā parasti rīkojas daudzas ietādes, bet ne Riekstukalns jums pretī nenāks viņiem tas neinteresē, tās ir jūsu problēmas... Burvīga attieksme
Komentāri (3)
Viņi jau arī nav ne pie kā vainīgi. Un, tāpēc zaudējumi nav jācieš. Apkārt tusējaties kampaškā, pa ārzemēm braukājat un tad riekstukalns vainīgs, ka kaut kādu triperi siltajās zemēs pieķerat. Par savu stulbumu ir jāmaksā.
P.S. Nezinu, vai šis attiecas uz autori, bet uz lielāko daļu ceļotāju un tusētāju gan.
Esmu strādājusi apkalpošanas sfēra daudzus gadus un ir nācies vienmēr meklēt risinājumu bet ne šādi . Un tas ir vienīgais kalns uz kuru braucam katru gadu … žēl ka tāda attieksme , klientiem arī nav jācieš no nepareizas pieejas.
Šodien saņēmu savā ē-pastā vēstuli no Riekstukalna.
Paldies,tiku sadzirdēta un domāju ,ka mana situācija būs atrisināta.
Labdien!
Atvainojamies - ir noticis pārpratums.
Vai varat, lūdzu, atsūtīt biļetes, kuras nebija Jums iespēja izmantot .
Kad izveseļosieties varēsiet braukt un izmantot šo laiku.
--
Ar cieņu,
Riekstukalns