Rieker - Slikta apavu kvalitāte un serviss
Sveiki visiem! Gribēju, lai arī citi zin, cik jauka attieksme ir rieker firmas vadībai. Nopirku zābakus, kuri izģērbās pēc mēneša. Par cik zābaki bija ap simts eiro, nesu atpakaļ, jo biju saglabāJusi čeku.
Aizpildot papīrus teica ka jāgaida 2 nedēļas! Vēl pēc mēneša man neviens nebija devis ziņu, tapēc iegriezos veikalā. "ko tad nenācāt ātrāk - gribējām jau sūtīt prom": ziņa līdz manīm nonākusi nebija! Kā pa brīnumam man bija piešķirta dāvanu karte, bet par to jau vairs nebija ko pirkt, ne rieker, ne nsking. Izvēles jau vairs nekādas un izmēri arī nav. Tas nozīmē - bāz savas dāvanu kartes kur gribi, jo citur ar viņām neko nopirkt nevari. Ej kaut plikām kājām. Šis manuprāt nav izdomāts līdz galam! Klientam jāgaida mēnesis un tad vēl jāmeklē jauni līdzekļi, jauniem apaviem citā veikalā, jo tavi esošie līdzekļi ir iesaldēti, jo nav ko nopirkt! Zinu tikai vienu, ka dēļ šādas attieksmes, jūsu veikalā vairs neiepirkšos: (
Komentāri (1)
Iezer baldriān labāk un dodies uz Tvaiķen ielas ''sanatoriju'' .
Cik esmu pircis Rieker ,tie kalpojusi ilgus gadus.Vajag rūpēties un kopt apavus.Daudzi to nedara kā arī staigā kājas šļukādami un tad brīnās kapēc apavi izjūk. Pasaules naba esi ,ka visiem tev jāziņo,kad jāierodas ?Grūti pašam painteresēties ,mobilais nav,numuru nezini uz kuru piezvanīt un pavaicāt ?