Rickman Trade Latvijas filiāle - Ne sevišķi godīga komercprakse
Nodevu remontā pie autorizēta dīlera Rickman Trade Latvijas filiāle kafijas automātu JURA ar konkrētu bojājumu – sagatavotā kafija netek pa tam paredzētām trubiņām tasītēs.
Pie nodošanas uzņēmuma darbiniece informēja, ka aparāts tiks sūtīts uz Igauniju, kur atrodas darbnīca, un tad dos ziņu – pēc nedēļām divām saņemu telefona zvanu ar ziņu, ka remonts izmaksās ne mazāk ne vairāk kā 270 eur, ka jāmaina dzirnaviņas, ka jāmaina sūknis, kā vēlākā sarakstē tika rakstīts “ kafijas automātam nepieciešama gatavošanas bloka nomaiņa, kas atrisinātu minēto problēmu”. Kā alternatīva tika pieminēts, ka, ja mēs neizvēlos remontēt šo konkrēto aparātu, ir iespējams, atstājot bojāto aparātu dīlerim, iegādāties jaunu ar 10 % atlaidi. Paskaidrojums par to, ka gatavošanas bloks ir jāmaina – “Jūsu kafijas automāts ir pagatvojis 24458 dzērienus, gatavošanas bloka kapacitāte ir 15000. Kafijas automātam veiktas 70 tīrīšanas, vidēji ik pēc 350 dzērieniem. Kafijas automāts lūdz veikt tīrīšanu ik pēc 180 pagatavotiem dzērieniem, lai nodrošinātu ilgmūžīgu gatavošanas bloka darbību.” Principā varētu piekrist ražotāja vadlīnijām, taču pie vainas nebija šis gatavošanas bloks, bet gan bija nepieciešama apkope un uzmontēt jau vienreiz līdzīgi novērstu defektu – trubiņu remontu, kā arī dzīves virpulī(transportēšanas vai uzglabāšanas laikā) papildus sasaldētas ūdens padeves trubiņas. Nododot aparātu neautorizētam servisam par remontu ar augstākminēto iegūto papild defektu samaksāju 130. eur. Protams, nav garantija, ka aparāts darbosies vēl tikpat, cik jau darbojās – taču tā ir klienta izvēle – saremontēt konkrēto defektu, manīt visu galvenos agregātus, vai iegādāties jaunu tehniku – šajā gadījumā izvēle – saremontēt konkrēto defektu – netika dota.
Apsveicama gan ir attieksme no komunikācijā iesaistīto darbinieku puses aizstāvot sava uzņēmuma zīmolus – “Mūsu interesēs ir veikt kafijas automāta diagnostiku/remontu pēc JURA standartiem un nodrošināt, ka pēc servisa apmeklējuma kafijas automāts tuvākajā laikā atkārtoti nenonāks servisā”, taču , cienījamie Rickman Trade klienti - pirms pieņemiet lēmumus par savu tehniku pēcgarantijas apkalpošanu, padomājiet par šo manu pieredzi.
Pievienot komentāru