Rēzeknes Slimnīca - Reģistratūrā nievājoša attieksme pret klientiem
Labdien.Rēzeknes slimnīcas poliklīnikas reģistratūrā,kad grib veikt pierakstu pie daktera,ir nievājoša attieksme pret klientiem.Es jau esmu ar to jau saskāries otro reizi.Klientus apkalpo divas darbinieces,no kurām viena ir ļoti nelaipna.Kad izstādi pusstundu rindu,lai veiktu pierakstu pie daktera,nevis pieraksta,bet iedod numuru un pasaka,ka jāzvana rīt ,jo šodien nevar pierakstīt.Kad nākošajā dienā zvanīju pasaka,ka pierakstīties pie daktera vajadzēja vakar,vai jāzvana pēc nedēļas otrdien.Tāds izsmiekls par klientiem manā gadījumā ir otro reizi pēc kārtas viena mēneša laikā.Es domāju,ka tāds apkalpojošais personāls Rēzeknes slimnīcas poliklīnikas reģistratūrā nedrīkst strādāt.
Komentāri (1)
Pilnīgi piekrītu. Apkalpošanas kvalitāte ārpus saorata robežām