www.sudzibas.lv Rēzeknes slimnīca Reģistratūrā nievājoša attieksme pret klientiem

Rēzeknes Slimnīca - Reģistratūrā nievājoša attieksme pret klientiem

Labdien.Rēzeknes slimnīcas poliklīnikas reģistratūrā,kad grib veikt pierakstu pie daktera,ir nievājoša attieksme pret klientiem.Es jau esmu ar to jau saskāries otro reizi.Klientus apkalpo divas darbinieces,no kurām viena ir ļoti nelaipna.Kad izstādi pusstundu rindu,lai veiktu pierakstu pie daktera,nevis pieraksta,bet iedod numuru un pasaka,ka jāzvana rīt ,jo šodien nevar pierakstīt.Kad nākošajā dienā zvanīju pasaka,ka pierakstīties pie daktera vajadzēja vakar,vai jāzvana pēc nedēļas otrdien.Tāds izsmiekls par klientiem manā gadījumā ir otro reizi pēc kārtas viena mēneša laikā.Es domāju,ka tāds apkalpojošais personāls Rēzeknes slimnīcas poliklīnikas reģistratūrā nedrīkst strādāt.

R

Komentāri (1)

J JuPu 04.01.2019

Pilnīgi piekrītu. Apkalpošanas kvalitāte ārpus saorata robežām

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes