Rēzeknes poliklīnika - Dakteru attieksme
Šodien ar 5 gadīgu bērnu aizgājām pēc palīdzības uz Rēzeknes poliklīnikas zobuārstniecības reģistratūru, jo bērnam sāpēja zobiņš. Saņēmām atbildi, ka tāda dežūrējošā daktera nav, bet varam griezties 320 kab. Aizgājām, ieņēmām rindu, jo cik sapratu, pacientu apkalpošana norisinājās pēc pieraksta. Pirms mums rindā gaidīja puisītis, kurš veiksmīgi salabojot zobiņu izgāja no kabineta. Tā kā pēc mums neviena nebija, gājām arī mēs. Atdevām pacienta kartīti un mums lika uzgaidīt. Tai pat laikā kabinetā iegāja medicīnas darbiniece un aizkavējās tur. Gaidot koridorā 25 min, nolēmu ieiet iekšā vēlreiz. Atskanēja jau dzirdētais teksts , uzgaidiet. Daktera krēslā sēdēja medicīnas darbiniece un laboja zobus. Pajautāju, šeit tiešām ir bērnu dakteris? Atbilde sekoja- jā, gaidiet! Pagāja vēl kāds laiciņš, pēc mums jau rindu ieņēma vēl viens puisītis . Tā mès sēdējām un gaidījàm vēl kādu laiku. Kad kolēģes zobs tika salabots, nākamo pasauca puisīti. Es visu saprotu- puikam bija pieraksts, bet vai var saprast to, ka bērnu vietā tiek pieņemta kolēģe????? Koridorā bērniem nepieciešama palīdzība, bet daktere Kirilova, izmantojot savu dienesta stāvokli apkalpo "kolēģes", pat negribās saukt tās par medicīnas darbiniecēm!!!! Tā ar sāpošu zobiņu, pēc 2 stundu gaidīšanas mēs devāmies prom, ar dziļu sāpi par savu bērnu un par dakteru- sieviešu, droši vien par kāda no viņām ir māte- attieksmi. Mēs pacietīsimies, pierakstīsimies pie mums zināmas jaukas un bērnu mīlošas dakteres, bet šo gadījumu vēlējos atspoguļot, lai neviens mazulis nedod Dievs, nenonāk tādā situācijā, kā mana meitiņa. Un kauns, tik tiešām kauns par dažiem mūsu dakteriem, kuri sabiedrībā tiek dēvēti par bērnu!!!!
Komentāri (3)
Spergam ieliekot aploksnē 50euro,nepienāk un neapskatās!Domājiet,cik liksiet!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Ir dzīvā rindā gaidītas arī četras h pie zobārsta. Ja nav pieraksta, tad jāgaida, kad pasauks.