Restorans Čīzs - Slikta apkalpošana
Svētdien apmeklēju restorānu "Čīzs", biju iegādājusies kuponus, jo tā var atklāt jaunas un interesantas kafejnīcas Rīgas centrā. Šorez bija liela vilšanās - lai gan ēdiens bija OK, apkalpošana - briesmīga!
Viesmīlis jau pašā sākumā jautāja, vai mēs "pa kuponiem". Teicām, ka jā, un jautājām, lai atgādina nosacījumus. Viņš sāka ēdienkartē rādīt, kuri ēdieni mums nepienākoties. Tad es palūdzu kuponu atpakaļ, lai pārliecinātos, ka tur bija kādi ierobežojumi - kuponā bja rakstīts: piedāvājums attiecas uz visiem ēdieniem no restorāna ēdienkartes. Kad norādīju uz to viesmīlim, viņš atteica, ka tagad viņiem esot jauna ēdienkarte, bet mums pienākoties tikai piedāvājums no vecās. Kad sacīju, ka "visi ēdieni" ir diezgan nepārprotams jēdziens, viņš negribiigi noteica, nu labi, labi, - lai jau mēs pasūtot vien, ko vēlamies.
Mēs vēlējāmies pie cūkgaļas karbonādes sēņu mērcē pasūtīt piedevās kartupeļus - viņš teica, ka tas nav iespējams! Es jautāju, vai tiešāmviņiem nav kartupeļu, bet viņš atbildēja, ka kartupeļi esot, bet, tā kā ēdienkartē tie nav minēti, tad pasūtīt nav iespējams. Kaut kas traks, Latvijā nav iespējams pasūtīt kartupeļus!!! Es saprastu, ja es būtu gribējusi batātes, bet, ja SMALKĀ RESTORĀNĀ, kur porcija maksā 12.00 Ls, PAR SAVU NAUDU nav iespējams nopirkt visparastākos kartupeļus, tad tas ir neiedomājams darbinieka neizdarīgums!
Nākamais hīts sekoja, kad atnesa pasūtījumu - viesmīlis nolika šķīvi nevis priekšā ēdējam, bet galda pretējā pusē - tur, kur bija uzklāta salvete. Viņš nevis uzklāja salveti tur, kur sēdēja klients, bet nometa šķīvi tur, kur bija uzklāts - tukšā vietā!!! Bezkaunības kalngals!
Lieki teikt, ka dzeramnaudas vietā mēs atstājām precīzu rēķina summu melnajās kapeikās :)
Žēl, ka īpašnieki tērē naudu, rīkojot akcijas, bet visu klientu piesaistīšanu "norok" neprofesionāli darbinieki!
Komentāri (2)
Man radās jautajums, vai officiants it tas kas 1) nosaka cenu politiku, 2) atbild par edienu piejamibu, 3) izdoma kupona nosacijumus?
ja jau jūs sakrāvāt savus pupus, rokas, somņas uz galda, tad viesmili nevar jūs lugt tas novākt, tas nebūtu pieklājīgi, bet gan var edienam visu sagatavot tikaj vieta kur ir brīva. nebaidaties par melnjam kapeikām, domaju gan ka pavari jums arī ēdina jau bija iespļāvuši.
palasot par rigas estuveem, kaaju tur savu nekad nespersu. bet es nebriinos, jo apkalpojosaa personala sastaavaa ielikti dalbajobi un infantili divkajaini pertiki. restoraans taads un sitaads, nosaukumi krutu krutie salikti. a kaads labums? rezultaata, kugis grimst un nogrimst pavisam un merkaki kopaa ar to.