Reserved - Slikts serviss, piegāde
Biju veikusi pasūtījumu 17.12. , kur bija norādīts, ka pasūtījumu saņemšu 2-4 darba dienu laikā. Bija jau otrdiena, gribēju uzzināt, kāds ir pasūtījuma statuss un zvanīju uz reserved apkalpošanas numuru, lai noskaidrotu situāciju. Runājot ar operatoru, viņa man atbildēja, ka mans sūtījums ir tikai izsūtīts no Polijas uz Latviju un tikai maza cerība ir viņu saņemt līdz ziemassvētkiem. Uz ko mana atbilde bija, kā, tā var būt? Jūs norādāt vienu datumu, pirms pasūtījuma veikšanas un galu, galā, pat nepabrīdinot, prece kavējas! Tad es saku, ka atgriežam naudu, jo pēc svētkiem tā prece man jau nebūs vajadzīga, tās bija dāvaniņas bērniem.. Uz ko man atbildēja, rīt sazvanāmies, rīt visu noskaidrosim un dosim jums ziņu. Tā arī beidzām sarunu. Nākošajā dienā neviens man nepiezvanīja, nekādas ziņas pa e-pastu. Zvanīju pati, uz ko automātiskais atbildētājs, Saka, ka šodien mūsu kontakt centrā telefona līnijas ir slēgtas! Nav vārdu, sabojājāt šogad mums ziemassvētkus, jo citur jau nebija iespējas iegādāties vairs jaunas dāvaniņas.. Kauns, esmu ļoti vīlusies šajā kompānijā!
Pievienot komentāru