Reserved - nekārtība
Sveicināti! Gribu iemest akmentiņu veikala "Reserved" (galerija "Centrs" ) dārziņā. Svētdienas vakarā ar ģimeni iegājām "Centrā" mazliet pasildīties un apskatīties, kas jauns veikalos. Iegājām "Reserved", jo man bija vēlme papildināt garderobi ar kādu jaunu džemperi. Veikalā valdīja diezgan liela nekārtība. Džemperi samētāti kaudzēs, biksēm staras katra pār savu galda pusi! Īsti pat negribējās neko skatīties. Veikalā bija trīs pārdevējas, kuras jautri tusējās pie kases. Situācija būtu saprotama, ja veikalā būtu grandiozas atlaides, un cilvēki to "gāztu riņķī". Bet tajā brīdī tur bijām tikai mēs.Īstenībā šajā laikā, kad notiek "Ziemassvētku atlaides", kad masveidā tiek atlaisti cilvēki no savām darba vietām, izskatās, ka "Reserved" veikalam ir par daudz pārdevēju! Kā arī, manuprāt, galerija "Centrs" ir pirmā vieta, kur dodas iepirkties vai vismaz pastaigāties ārzemju viesi! Bet tajā pat laikā, veikala "Zapping" meitenes kārtoja drēbes aiz katra pircēja, lai veikalā būtu patīkami ienākt. Es varēju jaukt vai visus džemperus pēc kārtas, bet pagriežoties jau viss bija skaisti salocīts (turklāt tas tika darīts diezgan nemanāmi). Varbūt "Reserved" meitenes varētu ko pamācīties no "Zapping" profesionālajām darbiniecēm!
Komentāri (14)
piekriitu, es arii vienreiz biju ienakusi tur, man bija pilniigs shoks no taa, ka viss vienkarshi metaajas pa griidu un dreebes vnk nekartiigi samestas...
cilveki pasi rada so nekartiibu.. nevis veikala darbinieki
Kate, ej saloki kaadu dreebi!
Jā!
Jaa, cilveeki protams pashi taisa sho nekartiibu, BET kam tad tur paardevejas, ja vinas neko nedara, tikai staav pie kases? Vai pashiem nav patikamak stradaat kaartiigaa veikalaa?
A tur vienmēr tā. Viņām pofig.
Caca atradusies, redz nekārtība veikalā viņai traucē.
Smalkā dāma atradusies.
Interesanti kur Tu ņem naudu, lai tik dārgā veikalā iepirktos?
Kā saka tīrs ir ne tikai kur slauka bet arī tur kur nemēslo.
50%-50%. jā ir kur darbinieki dara savu darbu nosacīti. Ir arī apmeklētāji kuri uzskata sevi par vienīgo zemes iedzīotāji atļaujas grauzt saulespuķu sēklas viekalā spļajot pārejo zemē. Ja pircēji domā ka viņiem vienmēr taisnība viņi dziļi šaubās.
Jā, jauksim veikalā visas drēbes pēc kārtas, pārdevējām algu taču par to maksā.Iesim uz pārtikas veikaliem arī, bojāsim iepakojumus, varbūt apsargs nepamanīs. Un būs par ko sūdzēties- plaukti sajaukti, apsargi stulbi, pārdevējas nelaipnas, es ienācu veikalā izklaidēties, bet tā maita man pat neuzsmaidīja. Ļoti asprātīgi- Ziemassvētku atlaides, skaties, ka pašu no darba neatlaiž.
daargs veikals?
meietenes attopaties, taa ir leeta polu bode.. heh
Ja lētā poļu bode, tad varbūt pērkaties tirgū, tur tās pašas lupatas?Tur nav tā uzcenojuma.
"Es varēju jaukt vai visus džemperus pēc kārtas, bet pagriežoties jau viss bija skaisti salocīts (turklāt tas tika darīts diezgan nemanāmi)."
Nu un dēļ tādiem kā Tu, cienījamais autor, arī rodas šādi "Džemperi samētāti kaudzēs, biksēm staras katra pār savu galda pusi!".
Protams arī pārdevējām vajag darīt savu darbiņu, bet ja meitēni tur ir nostāvējuši visu dienu un apkalpojuši šādus te autorus, kas iet nopirkt džemperīti, bet viņu aizskar izvandītie džinsi... Tad vakarā tomēr gribas mazliet atpūsties nevis skriet dēļ 3 cilvēkiem sakārtot veikalu...
Tas ir koks ar diviem galiem.
Jā, daudzi veikalu apmeklētāji īpaši nerūpējas, kāds aiz viņiem paliek veikals, jo "tai tur" maksā, lai uzkoptu aiz šādiem egocentriskiem klientiem. Turklāt klienti tiešām reizēm preci mēdz sabojāt.
Tomēr pārdevēja ir oficiāls firmas pārstāvis, kam jārūpējas par to, lai klienti ienākot veikalā justos patīkami un aizietu apmierināti. Un šķībi skatoties uz tiem, kas iet cauri veikalam kā pasaules naba, noteikti neradīsi labu iespaidu uz tiem, kas būtu pelnījuši labu attieksmi.
Turklāt nevajadzētu baidīties no nodrāztā teiciena, ka klientam vienmēr ir taisnība. Ja kāds uzvedas neadekvāti, pārdevējs ir tiesīgs aizrādīt. Ja tam nav rezultātu, palūgt pamest veikala telpas. Ārkārtas gadījumā pat izsaukt apsardzi. Pārdevējam jārūpējas ne tikai par viena klienta ērtībām, bet arī par pārējo labsajūtu un, protams, par preci.
Veikals "Reserved" Centrā, tā ir vieta mazliet traka,
Svētdienas vakarā, ar ģimeni, mēs tur dārziņā pazaudējām mieru.
Pēc jauna džempera slāpē, mēs ienācām skatīties,
Bet "Reserved" mūs pārsteidza ar savu nekārtību un smieklīgo jautrību.
Džemperi samētāti kaudzēs, bikses staras pa galda pusi,
Kad to redzējām, bija kā satriekts šoks manā dzīslošajā prātā.
Trīs pārdevējas te dīvaini priecājās pie kases,
Kaut kur tām šķietami bija sajūta, ka ir kaut kādas milzīgas atlases.
Bet, realitātē, "Ziemassvētku atlaides" tik īsti nebija redzamas,
Un cilvēku plūsma tur bija tikai nedaudz klusīti pazudusi.
Vai "Reserved" domāja, ka cilvēki tiks vilināti ar haosu un šausmām?
Es neticēju savām acīm, tas bija mazliet absurdi.
Bet ziniet, kas bija vēl interesantāk un patīkamāk?
"Zapping" veikalā dārgās drēbes kārtīgi bija saliktas.
Pārdevējas tur pūlējās, lai viss būtu kārtībā un jauki,
Es pat varēju iemest visus džemperus kaudzē, un tie nebūtu izjaucās nelaikā.
Tā kā varbūt "Reserved" meitenēm būtu jāmācās no "Zapping" profesionāļiem,
Kā organizēt veikalu un sagādāt klientiem lieliskus priekšstatu par to visu.
Jo, ja pat džemperus nevar salikt pareizajā kārtībā,
Kā tad mēs ceram, ka kaut kas vēl būs veikalā forši, jābūt gatavam?
Tātad, ja esi gatavs izmest akmeni "Reserved" dārziņā,
Atceries, ka varbūt tevējiem tas liekas dīvaini vai sviests pārasiņā.
Bet neuztraucies, "Centrs" piedāvā vairāk veikalu ar šarmu un kārtību,
Kur vari atrast to, ko meklē, un izvairīties no veikala nekārtības pamudinātu haiti.