Reserved - Slikts serviss
Nav iespējams atgriezt online iegādāto apģērbu. Aizpildīju atgriešanas veidlapu un pasūtīju kurjeru uz 22.01.2021. , bet kurjera ierašanās datums ar katru dienu tiek pārlikts uz nākošo dienu. Liekas, ka veikals novilcina laiku, lai nebūtu jāatgiež naudu par preci - atpakaļ sūtīšanas termiņš beigsies un viss. Arī atgriešanas termiņi netiek pagarināti.
Komentāri (4)
Pasūtīju zābakus 08.01... šodien ir 20.01! numuru nevar izsekot, zvanu uz norādīto numuru izslēgts... rakstu jau kuru dienu. vnk jau nevaru izturēt!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Man arī tada problema, prims biji rakstīts Pending tagad statuss Aizvērts
Tak kā var nesaprast? Šobrīd pasūtījumu skaits ir daudz lielāks nekā pirms ierobežojumiem, taču darbinieku skaits nav būtiski palielinājies.
Un protams tik lielam uzņēmumam ar veikaliem vairākās valstīs noteikti vajag visus šmaukt. Tas noteikti nebojātu viņu reputāciju.
Pirms skriet uz Bez Tabu cilvēkiem vajadzētu padomāt vai pēdējo kapeiciņu vajag tērēt internetveikalos un vai vajadzības gadījumā varēs arī sagaidīt atmaksu.