www.sudzibas.lv Rēķins Rakstiska rēķina nesaņemšana

Rēķins - Rakstiska rēķina nesaņemšana

Kā LMT klients jau ilgu laiku nesaņemu pa pastu atsūtītos LMT rēķinus. Tāpēc grūti sekot norunātajām minūtēm u.c. Agrāk saņēmu un nekad neesmu no rakstisko rēķinu saņemšanas atteicies!
Andrejs Vasks

V

Komentāri (3)

K Krishinjsh 23.10.2012

Debīls esi?
Vienkārši uzzvani uz LMt un piesaki šo pakalpojumu atkārtoti...

M MansLMT 23.10.2012

Labdien, Andrej!

Varam piedāvāt nosūtīt rēķinu pa pastu atkārtoti. Aicinam ar mums sazināties telefoniski 1655 vai rakstot uz [slēpt]@lmt.lv

MansLMT

Nandia 25.10.2012

1) Painteresējies arī par sava pasta nodaļas darbību!
2) Ja vienu mēnesi nesaņem rēķinu - kāpēc sēdi un gaidi - zvani operatoram un pārliecinies, ka visa viņiem pieejamā informācija ir precīza un lai sūta vēlreiz.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes