Kā LMT klients jau ilgu laiku nesaņemu pa pastu atsūtītos LMT rēķinus. Tāpēc grūti sekot norunātajām minūtēm u.c. Agrāk saņēmu un nekad neesmu no rakstisko rēķinu saņemšanas atteicies!
Andrejs Vasks
1) Painteresējies arī par sava pasta nodaļas darbību!
2) Ja vienu mēnesi nesaņem rēķinu - kāpēc sēdi un gaidi - zvani operatoram un pārliecinies, ka visa viņiem pieejamā informācija ir precīza un lai sūta vēlreiz.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (3)
Debīls esi?
Vienkārši uzzvani uz LMt un piesaki šo pakalpojumu atkārtoti...
Labdien, Andrej!
Varam piedāvāt nosūtīt rēķinu pa pastu atkārtoti. Aicinam ar mums sazināties telefoniski 1655 vai rakstot uz [slēpt]@lmt.lv
MansLMT
1) Painteresējies arī par sava pasta nodaļas darbību!
2) Ja vienu mēnesi nesaņem rēķinu - kāpēc sēdi un gaidi - zvani operatoram un pārliecinies, ka visa viņiem pieejamā informācija ir precīza un lai sūta vēlreiz.