R.D.A - Apvainošana, pārdevējas attieksme
Cilvēks grib nopirkt siksnu par seši eiro - lietoto preču veikalā RDA.! Bet problēma tāda, pirmkārt, cena uzlīmēta uz siksnas nekvalitatīvi un nepareizā vietā, līdz ar to, taisot ciet siksnu, viņa saburzās! Pircējs grib uzlīmēt atpakaļ, bet pārdevēja neiecietīgi apmelo, kāpēc noplēsa cenu! Otrs, siksna jau bija brāķēta, nevar tādu pārdot par seši eiro, pat lietoto preču veikalā! Labi, ka cilvēks piemērīja, vai der siksnas garums - viņu neaiztaisot, bet pēc tam, pārbaudot vai siksnai viss funkcionē, pēc aiztaisīšanas, vairs nevarēja attaisīt, jo, kā jau tika minēts iepriekš, bija brāķis, salauzta mēlīte, kuru jāpagriež, lai varētu attaisīt! Sakumā tik parādīts pārdevējai, kura iedomīgi atcirta, ka vīrietim labāk jāzinot -kā attaisīt, atdeva atpakaļ, kur pircējs mēģināja attaisīt ar palīglīdzekļiem(ar atslēgas šauro galu), bet to nevarēja izdarīt, sakarā ar esošo siksnas stāvokli-brāķi! Tad arī sākās neiecietīga pārmešana, aizvainošana un apmelošana, ka pircējs esot salauzis, ka pircējam neesot garastāvoklis, u.t.t.! Mierīgā balsī atbildot, picējs atbildēja, ka nav to darījis, jo jau bija brāķis, bet gribēja palīdzēt attaisīt, jo pārdēvēja, atteicās to darīt, nepatīkami atcērtot, -"ka vīrietim tas būtu jāzina-"! Atkal grib pataisīt pircēju par vainīgu! Tādas problēmas ar pārdevējiem ir diezgan bieži, neiecietība, lekšanās, iedomība,- domādami, ka pircējs ir kāda naiva niecība -, ... ! Diemžēl, mūsu laikos, tas notiek arvien biežāk, labāk nepaliek, tieši vēl sliktāk! Lai jau tai pārdevējai labi dzīvojas, bet strādāt šajā profesijā, viņa nav kompetenta - NEPROT STRĀDĀT AR PIRCĒJIEM!
Komentāri (25)
Un kā šī situācija tika atrisināta? Atbilde- nekā. Vai tiešām viena cilvēka rīcību/viedokli var identificēt ar visa uzņēmuma viedokli. Ja vēlas situācijas risinājumu, tad sazinās ar uzņēmuma vadību, bet ko dod anonīma sūdzība internetā? Atbilde- neko, tā var tikai nolaist tvaiku, nevis tikt sadzirdētam un kaut ko mainīt.