R.D.A - Absolūts vāks Madonas RDA.
Nenormāla un nekad neredzēta rīcība no pārdevējas (~50 g.v.) ar dzeltenīgi blondiem matiem un tetovētām uzacīm Madonas R.D.A veikalā 13.01.25. Kabīnē laikoju drēbes - pēkšņi šī darbiniece BEZ brīdinājuma ATVER kabīnes aizkaru, paskatās, un tad pēc pauzes prasa, “Vai jums viss labi?”. Izskatās, ka pēc viņas standartiem laikoju drēbes par ilgu, lai verbāls apstiprinājums būtu bijis apmierinošs; vajadzēja arī vizuālu apliecinājumu. Biju kabīnē ~15 minūtes, jo pielaikoju vairākas bikses un džemperus. Ziemā nevar tik ātri uzvilkt-novilkt - esmu savīstīta parpalu kārtās kā sīpols! Nu un gribās taču saprast, vai der, vai nē, un vai vispār izvēlētais apģērbs patīk… Veikals bija teju pavisam tukšs, tāpēc nejutu nepieciešamību steigties ar izvēles veikšanu. Lieki piebilst, ka šādas notikumu gaitas rezultātā biju ĻOTI pārsteigta. Labs vārds šim būtu “ŠOKS”. Kad prasīju, kas par lietu, un vai šādas darbības vispār ietilpst pārdevēja darba pienākumos (jo kas gan lai to zina, visādi jau var būt…), atbildes nebija. Sarunas sākumā teica, ka esot atvērusi “tikai stūrīti”, savukārt vēlāk sāka noliegt, ka aizkars vispār ir ticis attaisīts. Par laimi, brīdī, kad aizkars tika atvērts, jau vilku mugurā mēteli. Vaicāju, kā būtu, ja es tur būtu bijusi bez drēbēm - arī tam kā atbilde sekoja vien kapa klusums. Nevar saprast, kāds šim bija motīvs - vai potenciāli noķert mani 2 eiro džempera zagšanas procesā - nu jā, jebkādi privātuma un ētikas principi pagalam, bet vismaz varētu sajusties kā Neo Matriksā, ja es tajā brīdī mantrausīgi stūķētu šos ekskluzīvos apģērbus somā… Vai arī kaut kas tumšāks un perverss. Jebkurā gadījumā - rakstu šo atsauksmi ar cerību, ka nevienam citam nenāksies kam šādam iet cauri, jo būt šādā situācijā ir ne tikai šokējoši, bet arī, ja godīgi, pazemojoši. Kad biju pie kases, gribēju savas somas saturu izkratīt lēdijai uz galvas, bet izlēmu pagaidīt, lai saņem dūšu un pajautā pati. Nu neko, šoreiz trešā acs dāmai nokļūdījās un gadījums, kas varētu būt bijis “mēneša darbinieks” cienīgs, pārvērtās neveiklā vārdu apmaiņā. Starp citu, atvainošanos saņēmu tikai no sievietes, kura pārvalda telefoniskās atsauksmes un sūdzības. Pārdevējai šī rīcība šķita pavisam normāla un loģiska. Dzirdēju, ka man aiz muguras tiek nikni purpināts, kamēr soļoju ārā pa durvīm.
TL;DR - Esiet uzmanīgi, laikojot drēbes šajā RDA.
Pievienot komentāru