Pus 12 - Vilšanās
1.12.2019. Veikalā Pus 12 Lielupes Rimi nopirku prožektoru ar kustības sensoru. Veikala garantija 2 gadi. Jau uzstādot, izrādījās, ka tam ir defekts - automātika nedarbojas.
7.12.2019. Aiznesu uz veikalu, cerot, ka neveiksmīgo pirkumu varēšu apmainīt, vai atgūt naudu.
Teica, ka apmainīt nevarot, jo tādas preces vairs neesot, arī naudu atdot nevarot. Paņēma garantijas remontā. 11.12.2019. Varēšot saņemt salabotu. Neko darī. Mēģinu iejusties tirgotāja ādā. Šķiramies draudzīgi.
Pagalms palika tumsā.
Prožektoru saņemt atnācu 14.12.2019. Nebija atsūtīts no servisa. Toties veikala plauktā stāvēja tāds pats. Nedrīkstot dot. Jāgaida no servisa. Kur loģika? Savējo servisam atdevām pilnā komplektācijā, oriģinālā iepakojumā. Ja varat saremontēt, lieciet plauktā un tirgojiet.
Sabojāju dienu sev un pārdevējai Sigitai, kura stoiciski taisnojās, ka viņai neesot tiesības preci apmainīt. Brīdināju, ka es gan par savām patērētājas tiesībām cīnīšos. Un aicinu to darīt arī citiem. Esmu pieredzējusi arī civilizētu attieksmi veikalos. Mēs nekad nedzīvosim normālā sabiedrībā, ja ar visām nejēdzībām samirināsimies.
Secinājums viens. Veikalu pus 12 un līdzīgas piparbodītes turpmāk apiešu ar līkumu.
P. S. Ieskatījos internetā. Neesmu vienīgā, kas vīlusies šajā veikalā.
P. P. S. 16.12.2019. Serviss prožektoru atzina par brāķi. Sūtīšot citu. Zaudēts laiks, nervi un veikala prestižs.
Baiba Eltermane
Pievienot komentāru