Purpur Furniture - Serviss

Ārkārtīgi zema apkalpošanas kvalitāte un komunikācija, jājūtas vainīgai, ka esmu pasūtījusi pie viņiem dīvānu. Uz ziņām vairs neatbild, zvanus neceļ, soc tīklos ignorē, kad prece atnāks, neviens nezin. 6 nedēļas solīta piegāde, šonedēļ aiziet jau 10. Nedēļa. Apbrīnojama uzņēmējdarbība - viņiem palaimējies, ka produkts ir labs.

02.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (1)

Vagons Komā 02.11.2020

黑鬼

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes