PTA - Rupja, augstprātīga, nelaipna attieksme
Pēc kārtīgas tirgus izpētes, 30.12.2017 jau atkal devāmies uz mūsu iemīļoto veikalu PTA, lai iegādātos ledusskapi. Palūdzām konsultāciju pārdevējam - vīram pēc četrdesmit, ar ūsām. Viņš zinoši un laipni visu paskaidroju. Žēl, ka nepajautāju viņa vārdu, jo šī ir trešā reize, kad griežamies tieši pie viņa. Viņš patiešām profesionāli visu izskaidro, turklāt viņa zināšanas ir vispusīgas.Esam pirkuši tvaika nosūcēju, virtuves kombainu un nu arī ledusskapi. Pateicāmies konsultantam un pacilātā noskaņojumā gājām uz kasi samaksāt. Vīrs aizpildīja pieteikumu un teica, ka vajadzīga būs arī piegāde. Apjautājās cik būs jāmaksā. Pārdevēja atteica, ja viņš palīdzēs ienest, tad 19€. Tā kā vīrs tikai šodien ir mājās, jautāju, kad varēs ledusskapi piegādāt, jo es palīdzēt nespēšu. Tad nu pārdevēja sadusmojās, teica, lai es pagaidu, pie tā arī nonākšot. Kad mēģināju paskaidrot, kāpēc interesējos, viņa mani nelaida pie vārda, tik vienā laidā atkārtoja:'' Pie tā mēs vēl nonāksim!'' Kad aizrādiju viņai par nepatīkamo attieksmi, ka es viņas veikalā tērēju savu naudu un šādu attieksmi neesmu pelnijusi, iejaucās blakus sēdošais kasieris vīrietis atcērtot, ko visi šodien tik kašķīgi esot. Varbūt tā ir pārdevēju vaina, ja jau ne ar mani vien viņiem konflikts izcēlies? Tā nu mūsu mērs bija pilns un mēs aizgājām, ledusskapi nenopērkot. Izskatās, šī bija pēdējā reize, kad apmeklējam šo veikalu. Visam ir savas robežas. Ar tik augstprātīgu un nepatīkamu attieksmi es es saskaros pirmo reizi. Atbraucot mājās, nolēmām, ka varam nopirkt PTA internetveikalā mūsu noskatīto ledusskapi, jo žēl ieguldīto pūļu. Uzrakstījām arī sūdzību veikalam, bet no viņu puses nekādu paskaidrojumu nesaņēmām. Laikam jau arī veikalam ir vienalga, kādu servisu sniedz viņu pārdevēji.
Komentāri (4)
"Kad mēģināju paskaidrot, kāpēc interesējos, viņa mani nelaida pie vārda, tik vienā laidā atkārtoja:'' Pie tā mēs vēl nonāksim!'' "
Kāpēc Jūs domājat, ka pārdevējiem interesē Jūsu proivātās likstas, ir mājā, vai nav mājā? Ir tā, ka Jūs pasūtat ar ienešanu, vai bez tās, viss, pāējais pārdevējam nav jāzin, nav jau uzticības tālrunis...
Man nebūt tā neliekas. Pārdevējs izrakstīja kvīti. Vēlējos noskaidrot, cik maksās, ja būs ledusskapis jāienes mājā. Tādēļ arī bija svarīgi uzzināt kuru dienu piegādās preci. Mierīgi varēja atbildēt, kuru dienu atvedīs ledusskapi un viss, nekāda konflikta. Tā vietā pārdevēja izvēlējās pacelt uz mani balsi un uzbrukt man.
Jums nav ienācis prātā, ka "uzbrukums" nebūtu noticis, ja Jūs vienkārši pagaidītu, kamēr pārdevējs pabeidz savu sakāmo? Tas būtu tikai pieklājīgi. Attieksme pret attieksmi.
Jūtu līdzi nabaga vīram. Viņš laikam pie vārda tiek tikai darbā.