PTA - attieksme
Labdien!
Noskatījām veļasmašīnas modeli (nav lēts), diemžēl konkrētās firmas un kvalitātes modeļus LV citur neatradām. Devāmies apskatīt un iegādāt. Sarunā ar pārdevēju, nonācām pie varianta, kas mūs apmierina pilnībā. Samaksājām, devāmies uz noliktavu, bet tur izrādās, ka laipnais pārdevējs izrakstījis citu modeli, ko mums arī piedāvāja paņemt. Viss tika izrunāts un pārdevējs mūsu klātbūtnē izrakstīta lapiņu, uz kuras rakstīts modelis, stāvot pie konkrētā modeļa, konkrētā veļas maīšna tika arī izmērīta, tas liecina par to, ka ir pilnīgi skaidrs, kura mašīna tiek pirkta. Mūsu kļūda, ka nepaskatījām uzreiz lapiņā rakstīto. Labi, ka pie preces saņemšanas apskatījām. Ieejot veikalā, mūs jau gaidīja "laipnais" pārdevējs, stāstot, ka tā veļasmašīna maksā dārgāk, kautgan cena uz veļasmašīnas bija uzlikta tāda, ko mēs samaksājām, viņi esot kļūdījušies. Mēs taču bijām ar mieru maksāt arī vairāk, ka tik ir viss nepieciešamais. Arī kasieris kasē sāk pārmest mums, ka kur esam skatījušies un vai nav radušās aizdomas, ka kautkas nav tā. Dīvaini ne, es palūdzu pārdevējam noskaidrot un paskaidrot modeļu atšķirības, tā izdarījām izvēli. Un beigās mums vēl bija jātur šamais aizdomās.
Bet jēga šim stāstam tāda, sekojiet līdz visam ko pārdevēji izraksta un vēlāk tam ko izsniedz. Ja ir iespēja, tad pirms dodaties maksāt, izvēlēto nofotogrāfējiet, lai nesanāk tā, ka cenšas pārdot to, kas aizķēries noliktavā. Sekojiet līdz visam!!!
P.S. problēma tika atrisināta un viss nokārtots, taču ja nebūtu pamanījuši iekraušanas brīdī, tad varētu tik pasmiet par sevi, cik veikli mūs PTA darbinieki apveduši ap stūri, pat stāvot šiem blakus.
Esiet uzmanīgi un acīgi, nevajag baidīties aizstāvēt savas tiesības.
Pievienot komentāru