Proline - Slikts serviss, neatbild uz zvaniem, nav saņemta prece
Sliktākais serviss, kādu esmu saņēmusi. Neatbild ne uz zvaniem, ne uz ziņām. Jau vairākas nedēļas gaidu savu pasūtījumu, mājaslapā arī neko izsekot nevar. Izskatās, ka vienīgā iespēja būs braukt pie viņiem uz biroju, kas ir ļoti neizdevīgi, speciāli sūtīju saņemšanai pakomātā citur. Neiesaku!
Komentāri (7)
Jau pāris nedēļas kā pasūtījums kavējas. Uz e-pasta vēstulēm neatbild, sazvanīt nav iespējams (neceļ klausuli). Dīvaini, kādēļ tāda neprofesionāla attieksme. Jāmēģina atcerēties, ka šajā veikalā turpmāk pasūtījumus veikt nevajadzētu.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Pasūtīju laptopa tastatūru, samaksāju. Saņēmu e-pastu, ka prece ir rezervēta. Kopš pasūtīšanas pagājis tieši 1 gads un preci neesmu saņēmis. Uz e-pastu un telefonu neatbild. Esmu apkrāpts. Nekad nepasūtiet no šīs kompānijas!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Ljoti neizdevigi, ka ir tadas klientes kaa Jus, kas par visu tikai suudzaas. Ir normali, ka prece mazliet kaveejas.
Būtu tikai normāli,ja uzņēmums atbildētu uz telefona zvaniem vai epastiem, lai varētu noskaidrot,kāds ir pasūtījuma statuss. Un prece kavējas jau ļoti ilgi.
Man ļoti līdzīga situācija. Un es arī jau ilgi gaidu savu preci. Jā " mazliet kaveejas", tad dodiet ziņu vismaz, lai es varētu vismaz orientēties. Pagaidam nesaņēmu ne preci, ne atbildi. Ļoti gaidu jau naudu atpakaļ.