Proline Baltic SIA - Nepiegādā preci, nevar nosaukt iemeslus, termiņus, risinājumu
Novembra sākumā tika iegādātas preces šajā interneta veikalā, kur minēts - preces piegāde 5 darba dienas. Protams pēc 5 darba dienām nekā nav - un nebūs, būs pēc nedēļas 17.novembrī pirms svētkiem, vai arī pirmdienā 22.novembrī.
Klāt 22.novembris, protams, ka prece nav un nebūs, bet nu noteikti būs 29.novembra nedēļā, bez variantiem. Vaicājot kamdēļ visu laiku tiek solīts kaut kāds termiņš, ko viņi beigās nevar garantēt - atbildes nav, tik cik - kā varam atgriezt naudu. Kantorī, laikam, ka nesaprot, ka ne vienmēr atrisinājums ir vienkārši atgriezt naudu, kad ir lielāka nepieciešamība pēc preces, nevis pēc atgrieztas naudas, ja reiz vairāk kā pus mēnesi ir gaidīts.
Pienāk 29.novembra nedēļa, zvanu 1.decembrī, dienas pēc tam, kad precei bija jāpienāk Latvijā, jābūt ziņai no interenta veikala - ierodaties pēc pasūtījuma. Prece protams nav atnākusi, atbilde - kādēļ? Vācijā noliktavā nav ielikta prece kravā. Kāpēc tā? Nav atbildes, risināsim šo jautājumu - jautāsim vāciešiem.
Visas šīs reizes ir jautāts - pēc rakstiska apstiprinājuma epastā, lai būtu pamats uz kā balstīties, nevis tik cik kā vien vārdi zvana laikā. Ne reizi epasts nav saņemts. Vairākas reizes ir teikuši, ka atzvanīs - protams viņi neatzvana.
Palūdzu atbildi atsūtīt arī mūsu uzņēmumam - kāda tad ir atbilde, pamatojums no noliktavas Vācijā, kamdēļ prece mēnesi nevar atnākt līdz Latvijai, atbildes protams nav.
Uz zvaniem šī kompānija ceļ - varbūt katru 5 vai 10 reizi. Nekad ar pirmo, kur nu pirmajām trīs zvanīšanas reizēm.
Ļoti saprotams, ka šī prece varbūt nemaz nav Eiropas noliktavās, bet nav saprotams, kamdēļ ir jāveic mistiski solījumi, jāliek domāt - ka kuru katru brīdi krava būs klāt un preci iespējams saņemt. Tā vietā pasakot - atvainojiet, izskatās, ka tuvākajās nedēļas nebūs - viss būtu skaidrs, ok piekrītam naudas atgriežšanai, un meklējam citu variantu. Bet visu laiku solīt - un beigās plātīt rokas, nu nav, būs noteikti nākamnedēļ - liekas neprāts.
Noteikti nekad vairs neiegādāšos neko šajā kaktu kantorī, un neiesaku arī nevienam citam.
Komentāri (2)
Labdien, kāds bija jūsu pasūtījuma numurs? vai nosūtīt pa e-pastu [slēpt]@proline.lv
Paliku bez naudas un preces ,ne ziņas ne miņas, neatbild