Proline Baltic SIA - Krāpšana
Šā gada 25. Aprīlī pasūtīju virtuves kombaina piederumu šajā proline.lv interneta veikalā. Saņēmu rēķinu, kuru arī apmaksāju saņemšanas dienā. Pēc 2 nedēļu gaidīšanas nolēmu pajautāt cik tālu ir mans pasūtījums, bet neatbild ne uz epastu ne arī uz zvaniem. Es teiktu, ka tā vispār ir neciena pret klientiem un krāpšana, ka nav ne iespējams uzzināt kas ir ar pasūtījumu. Visticamāk arī nesagaidīšu savu preci par naudas atguvi nemaz nerunājot. Cilvēki nepērciet tajā kantorī neko!
Šodien saņēmu pasūtīto preci. Bet nu klientu serviss viņiem 0 līmenī.
Komentāri (1)
Получен продукт отличающийся от заказанного - просьбу разъяснить отличия игнорируют, на письма и звонки не отвечают.