www.sudzibas.lv Prof.lv Slikts serviss, attieksme pret klientu

Uniserviss SIA/ Prof.lv/ - Slikts serviss, attieksme pret klientu

Pasūtīju 24.02.2022. Lielgabarīta preci / bruģi / 25m2, sazvanīju, jo bija nepieciešama piegāde uz liepāju. Atbildēja, ja, kā tā būs lielgabarīta prece un piegāde būs ar dsv kurjeru. Piekritu. Nekavējoties visu apmaksāju. Iepazīstoties mājas lapā, ir visa nepieciešamā informācija, par piegādes izmaksām. Sarunājām, ka 28.02. 2022. Iespējama tik veikta piegāde, bet vakarpusē. Un 28.02. Dienā sākās diskusijas par piegādi, ka man jānodrošina izkraušana ar manipulatoru, ja nevaru to nodrošināt, tad man esot jāņem automašīna ar visu manipulatoru no viņu puses, bet tas maksājot ar 400 eur, jo nepieciešama ātra izkraušana.
Es teicu, ka man ir vairāki cilvēki, kas varēs izkraut pietiekami ātrā laikā. Labi. Pagāja laiks, atzvana, ka tomēr nevarēšot vest. Es pa to laiku sameklēju manipulatoru, kas būs noteiktā laikā un vietā un izkraus. Pateicu, ka būs viss izkraušanas vietā, lai nebūtu nekādu kavējumu. Tā neviens man neatzvanīja 28.02.2022. Šorīt 01.03.2022. Atnāk izziņa, ka darījums atcelts. Sazvanīju. Atbildēja, ka nevarot nodrošināt transportu un viss. Attieksme pret klientu ir nepatīkama, un informācijai viņu mājas lapā ir maldinoša. Iesaku mainīt attieksmi pret klientu un padomāt... Domāju, ka tā ir lobēšana kurjeru vārdā.. Kā manā pasūtījumā... Ja ņemu auto ar maripulatoru, tad var, ja ne tad nevar vest... Fui...

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes