Uniserviss SIA/ Prof.lv/ - Slikts serviss, attieksme pret klientu
Pasūtīju 24.02.2022. Lielgabarīta preci / bruģi / 25m2, sazvanīju, jo bija nepieciešama piegāde uz liepāju. Atbildēja, ja, kā tā būs lielgabarīta prece un piegāde būs ar dsv kurjeru. Piekritu. Nekavējoties visu apmaksāju. Iepazīstoties mājas lapā, ir visa nepieciešamā informācija, par piegādes izmaksām. Sarunājām, ka 28.02. 2022. Iespējama tik veikta piegāde, bet vakarpusē. Un 28.02. Dienā sākās diskusijas par piegādi, ka man jānodrošina izkraušana ar manipulatoru, ja nevaru to nodrošināt, tad man esot jāņem automašīna ar visu manipulatoru no viņu puses, bet tas maksājot ar 400 eur, jo nepieciešama ātra izkraušana.
Es teicu, ka man ir vairāki cilvēki, kas varēs izkraut pietiekami ātrā laikā. Labi. Pagāja laiks, atzvana, ka tomēr nevarēšot vest. Es pa to laiku sameklēju manipulatoru, kas būs noteiktā laikā un vietā un izkraus. Pateicu, ka būs viss izkraušanas vietā, lai nebūtu nekādu kavējumu. Tā neviens man neatzvanīja 28.02.2022. Šorīt 01.03.2022. Atnāk izziņa, ka darījums atcelts. Sazvanīju. Atbildēja, ka nevarot nodrošināt transportu un viss. Attieksme pret klientu ir nepatīkama, un informācijai viņu mājas lapā ir maldinoša. Iesaku mainīt attieksmi pret klientu un padomāt... Domāju, ka tā ir lobēšana kurjeru vārdā.. Kā manā pasūtījumā... Ja ņemu auto ar maripulatoru, tad var, ja ne tad nevar vest... Fui...
Pievienot komentāru