Proffit.lv - Krāpšana, slikts serviss.
Viss ir skaisti un labi līdz brīdim, kad iegrabies brāķī vai vēlies izmantot garantijas remontu. Serviss ir neprofesionāls un neizpalīdzīgs. Taisa klientu par muļķi... nopirki preci un tinies, ja iegrābies brāķī pats vainīgs atpakaļ vari pat nenākt. Nav ieinteresēti sniegt jebkādu informāciju vai palīdzību " kar makaronus" vai ignorē vēstules. Es saprotu, ka cilvēkus uzrunā, it kā, lētāks ikmēneša maksājums, ja ņem uz nomaksu, bet tomēr ieteiktu apdomāties pirms no šī "kantora" kaut ko ņemt... jo, ja kaut kas saplīsīs pirms laika, Jums drīzāk piedāvās pirkt jaunu tā vietā, lai izvērtētu garantijas remonta iespējas atzīstot par brāķi. Iegrābties brāķī ir pavisam normāli, jo pat ražotājs ir atvēlējis procentu ar ko sedz iespējamos brāķus saviem sadarbības partneriem/ vairuma iepircējiem priekš realizācijas kuru pienākums ir ievērot šīs normas, tik žēl, ka šī bodīte to neievēro un labāk dod priekšroku klientu "atšūt". Nezinu, pēc kāda principa strādā Proffit.lv , bet diez vai kāds klients kuram ir bijusi saskarsme ar Proffit.lv " Servisu" kādreiz vel kaut ko ņems no viņiem. Lai visiem veicās un tiešām trāpās tās labākās preces dzīvē... varu tikai ieteikt padomāt divreiz pirms ko ņemt no Proffit.lv, kā saka skopais maksā divreiz un ne velti viņiem ir reitings tik zems.
Komentāri (1)
Runa nekur neiet, runa "ir" .
Paldies, man vairs nav vēlēšanās iesaistīties jebkādās bezjēdzīgās diskusijās ar Jums kad esat mani tīši un nekaunīgi "atšujuši" kad cilvecīgi vērsos pie Jums.
Nervi un laiks ir dārgāks... uzskatīšu pieredzi ar Proffit.lv kā kaut kādu dzīves mācību.
Augstāk minētā " Sūdzība" ir vairāk domāta kā iespaidu/pieredzes nodošana Jūsu potenciālajam klientam, lai kalpo par nesautīgu ieteikumu apsvērt vairākkārt visus plusus un mīnusu pirms sadarboties ar Jums.
Jauku dienu.