Proffit - Viss slikti
Interneta veikals Proffit.lv, jeb Sia Kasija. Pasūtīju telefonu, telefoniski informē par piegādes laiku 5-8 darba dienas. Apmaksas rēķinā norādīts čut čut garāks piegādes laiks. Pēc astoņām darba dienām zvanu lai painteresētos cik tālu ir mans pasūtījums.. Atbilde: "pasūtījums kavējas un būs pēc nedēļas (5 darba dienas) ", okey, prasu lai atsūta izsekošanas nummuru precei (lai varu pats paskatīties cik viņa ir tālu) par cik nākot no Vācijas. Konsultants bik nominstinās, un apgalvo, ka nekāda izsekošanas nummura paciņai neesot.. Uz jautājumu, kā viņi tad zin, kad paciņa atnāks, atbilde bija, ka piegādātājs sniedzot tādu info. Okey, paiet nedēļa, zvanu atkal.. Paceļ cits konsultants (sieviete) .. Atkal tas pats stāsts, prece kavējas, būs pēc nedēļas.. Palieku jau nikns.. Jautāju vēlreiz preces izsekošanas nummuru.. Konsultante pārsteigtā balsī: "kā, vai tad jūs viņu jau neesat saņēmis? " tad es uzsprāgu... Tad mazliet nomierinājos, teicu, lai nekavējoties iedod man preces izsekošanas nummuru.. Uz ko saņēmu atbildi, ka viņa to nevarot izdarīt, ar mani sazināšoties cits kolēğis.. Bija piektdiena, pēcpusdiena.. Pieprasu, lai to izdara šīs dienas laikā.. Interesanti vēl ir tas, ka viņa nevarot pateikt kādā formātā ar mani sazināsies, telefoniski vai caur e-pastu. Prasu to izdarīt telefoniski.. Viņa nevarot solīt.. Okey, gaidu, gaidu, gaidu... Nesagaidu.. Okey, mazums nepaspēja.. Gaidu pirmdien.. Nesagaidu.. Zvanu otrdien.. Jā, prece būšot piektdien. Prasu par to kur palicis cilvēks, kurš izsniedzot preces izsekošanas nummuru? Atbilde: grūti teikt, nodošot info.. Prasu atkal lai ar mani sazinās.. Protams nekā.. Zvanu ceturtdien.. Pasūtījums būšot pēc nedēļas... ... ... Prasu izsekošanas nummuru.. Neko nevar pateikt... Pieprasīju naudas atgriešanu nekavējoties.. Nočakarējos mēnesi.. Visu laiku solījumi, katrs konsultants Saka ko citu.. Tātad meli.. Pataupiet savus nervus un iepērcieties kur citur.. (sakot ka vērsīšos policijā par iespējamajām noziedziskajām darbībām, un patērētājos, nauda tika atskaitīta nākamajā dienā, kaut konsultants teica,. Ja tas aizņems 3-4 dienas. Aiztaupiet savus nervus, un iepērcieties citur..
Labdien. To es minēju, ka naudas atgriešana notika ātri, un ātrāk, nekā solija konsultants. To vai tas notika 45min laikā, es nevaru apliecināt, jo nauda ienāca nākamajā dienā (deļ dažādām bankām). Ne par to ir stāsts.
Ir ļoti viegli šobrīd attaisnoties ar situāciju valstī, un to dara visi kam nav skinkums..
Pirmkārt.. kā var pasūtījuma piegādes laiku pārcelt 3 reizes un tieši par 5 darba dienām? Tātad pasūtījums nav nemaz izsūtīts vai pasūtīts no piegādātāja, jo nav noliktavas atlikuma. Robežas ir vaļā kravas pārvadājumiem, tāpēc nevajag attaisnoties ar notiekošo pasaulē.
Otrkārt. Viens konsultants saka, ka nav pieejams izsekošanas numurs, otrs saka, ka ir, un tas tiks nosūtīts.. bet nekas netiek nosūtīts.. sešas dienas neviens nesazinās.. tas arī saistīts ar notiekošo pasaulē? Konsultantu atbilžu nesakritība arī saistīta ar notiekošo pasaulē? Nez kapēc par šo atbildē nav ne vārda. Nekad nesadarbošos vairs ar Jums, un iesaku to nedarīt arī citiem.. par muldēšanu vien.
Komentāri (3)
Numurs - ar VIENU EMM
Varu pateikt to, ka esmu 1x iepircies, piegāde bija laikā, prece kārtībā, bet garantijas nosacījumi neatbilda sākotnējajiem, cerams nebūs jāizmanto
Ko var gribēt, paskatoties cenas liekas, ka pvn nemaksātāju kantoris, kādu laiciņu jau turas, drīz noteikti pazudīs kā daudzi citi priekšgājēji.
"Neuztraucies, tavs pasutijums ir tikai Liepaja" zvana cilveks no Kamchatkas