Proffit - Slikts serviss, iespējama krāpšana
Interneta veikalä proffit 26.05.2020. Tika izdarīts pasūtījums nr.88622, kurā norādīts, ka prece tiks piegādāta 10-12 darba dienu laikā, pat piezvanīju, lai pārlircinātos, ka nebūs problēmu ar piegādes termiņiem. Paiet 12 darba dienas, neviens nezvana un nesaka, ka preces saņemšanas termiņš pagarināts līdz 17.06.2020. Tad pienāk 17.06.2020. , atkal neviens nezvana, telefonsarunä uzzinu, ka preces piegāde vēl joprojām nezināma, nosūtu tajā pašā 17.06. Rītä anketu par naudas atgriešanu, kurā norādīts, ka naudu atdos 3-4 darba dienu laikā. Šodien 25.06.2020. Naudas vēl joprojäm nav. Vesels mēnesis pagājis, bet veikalam nav bijis laika painformēt klientu, ja ir mainïjušies piegādes termiņi, kā arī atdot naudu, ja preci nebija iespējams piegādāt ļoti pārdomāt, ja ir doma te ko pasūtīt.
Nevienu e-pasta atbildi neesmu saņēmusi, izņemot anketai par naudas atgriešanu apstiprinäjumu. Esmu pasütïjusi daudzos interneta veikalos preces, visi raksta e-pastu, ja prece kavėsies, bet no jūsu veikalā tädus man vajadzēja 3 saņemt...
Komentāri (5)
Tas veikals nav jusu sekretars, ka ik katru dienu viniem butu jums jazvana.
Runa ir , ka vajag informėt klientus ar zvanu vai e-pastu , ja paiet noliktais piegädes termiņš, tā dara citi interneta veikali...
tad peerc citos veikalos, ta ir briva izvele nevis pienakums
Paskaidrošu lietu sūdzības autorei, iespējams, arī citiem.
Interneta portāliem, kur var pasūtīt preces, vismaz lielākajai daļai, - ir noslēgti līgumi ar citiem uzņēmumiem, kur pieņem zvanus un vnk atbild uz situāciju, pamatojoties uz sistēmā esošo sistēmu. Zvans saņemts, atbild, ka atzvanīs - viss ok.
Par piemēru varu ņemt 220.lv, 1a.lv, Elektrum - tos es zinu 100%, ka tā dara.
Mulkjibas, absoluti jus nesaprotat ko rakstiet. Principa gandriz nevienam interneta veikalam nav tadi ligumi un zvani nenonak citiem uznemumiem.
Tapat ari klientu datus nevar tik vienkarsi nodot citiem uznemumiem