Proffit - Prece, kas netiek piegādāta
19.05.20 ar vīru pasūtījām preci no šī veikala, samaksājot lielu naudas summu! Preces saņemšanas datums bija 7-9 darba dienu laikā. Pēc šim dienam zvanot uz veikalu, saņēmu atbildi, ka prece kavējas, būs 8.06.20, protams aizrādīju, ka neesam saņēmuši nekādu informāciju no viņiem! Devam otru iespēju. Norādītais daums bija 8.06.20. Pēc tam 5.06.20 zvanīju veikalam, lai noskaidrotu kāds ir preces statuss, man paziņoja, ka prece būs 8.06.20 kā jau solīts. Šodien zvanot uz veikalu, operatore vārdā Jana, bez liekām ceremonijam man paziņoja, ka piegāde atkal ir pārcelta uz 15.06.20 un ja mani kaut kas neapmierina, varu rakstīt aktu par naudas atgriešanu un vis! Protams savā starpā pacilatos toņos notika vardu apmaiņa, operatorei vis vienalga, jo lasot pēc atsauksmēm, tā ir viņu ikdiena! Vadības kontaktinformāciju atsakās dot! 10x sauca tikai kaut kādu e-pastu. Nekad dzīvē neko nepasūtiet no šīs iestādes!
Jūs pat tagad turpinat ņirgāties! Jums visa informācija ir nosūtīta e-pastā! pasūtījuma nr.87960!
Jūsu operatore nevienā mirklī neatvainojās par sūtījuma kavēšanos, visu laiku atkārtoja tikai to, ka varam saņemt mūsu naudu atpakaļ! arī kad tika zvanīts Jūsu opratoram piektdien, viņš teica, ka sūtījumam ir jābūt! kur tad sūtījums ir palicis? pusceļā izčubēja? ko Jūs vart melot klientiem! summas ir milzīgas, bet atbildības nav nekāds no Jūsu kompānijas! atsauksmes par Jums ir briesmīgas!Nepārbaudot onformāciju Jūs man sakat, ka vina esot atvainojusies un šaubaties par manis teiktā patiesumu, kā kauna nav! Es joprojām gaidu zvanu no Jūsu kompānijas, serviss ir absurds! kur ir preces izsekošanas nummuri?
Komentāri (1)
Neisaistieties ar to kantori!