Proffit - Neiekļaujas termiņos
Pasūtīju telefonu izvēloties samaksu skaidrā naudā. Atsūtija rēķinu ar norādi, ka samaksa tikai ar pārskaitījumu. Samaksāju, piegāde 7-9 darba dienas. 8. Darba dienā zvanu, lai noskaidrotu statusu un termiņš pārceļas uz piektdienu. Uzreiz veicu zvanu Ptac, lai noskaidrotu kā vismazāk vilkt laiku. Uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu, bet neesmu saņēmis vēl atbildi, kad nauda tiks ieskaitīta. Tas ir nožēlojami, cik nepasargāts ir patērētājs, iepērkoties interneta veikalā Latvijā, un cik bieži interneta veikali nepilda nosacījumus.
Liels kauns salidzini.lv, ja šādi veikali vispār nonāk sarakstā ar maldīgu reitingu un klientu apkrāpšanu.
Lieki piebilst, ka to pašu telefonu pasūtīju amazon. De par 50€ lētāk un ar īsāku piegādes termiņu. Tagad atliek tikai cerēt, ka saņemšu atpakaļ savus 850€.
Komentāri (3)
Var atļauties telefonu par 850€, bet nevar atļauties telefonu iegādāties uzticamā veikalā? Pats vainīgs.
Idioti kuri te noliek cilvēku, esat pateicīgi kad sūdzības iesniedzējs ir šeit uzrakstījis un brīdinājis par (Proffit.lv) veikalu. Domāju, ja sūdzības iesniedzējs ir tik tiešām aizvainots un ir līdzekļi tiesāties, atgūsi ne tikai savu iztērēto naudu, bet gan vēl kompensāciju par morālo, un fizisko kaitējumu.
Viss ir samērā elementāri, par cik viņi strādā tikai uz priekšapmaksu caur epastu, tad vajag palaist progu, kas līdzīgi kā autoclicker nostopā veic darbības. Dažās sekundes automātiski aizpildot laukus, kur epasts, vārds, uzvārds, utt. un rezultātā viņu firmas epasta pa 24h būs pāris tūkstoši fake pasūtījumi! :D:D
Tad lai brašuļi papriecājas par darba apjomu! :D